• Dit speelt zich in de tijd dat zweinstein net is opgebouwd, de kinderen gaan weer naar school. De leerlingen beginnen weer opnieuw met leren. Vele kinderen zijn gestorven van de oorlog, ze hadden dapper meegevochten. Als het jaar weer begint zijn de meeste leerlinge bang..... Bang dat er weer een oorlog zou komen. Maar ze vechten er dapper door heen.

    Regels:
    -Niemand is perfect
    -Niet schelden
    -Probeer minstent 2x per week te reageren.
    - gebruik ABN
    -Probeer 2 of 3 regels te schrijven meer mag natuurlijk ook.
    -Probeer in de IK-vorm te schrijven
    -16+ mag maar doe wel onder spoiler zodat jongeren kinderen het niet hoeven te lezen.



    Personage's:
    -Hermelien Griffel- Griffoendor-Zala
    -Ginny Wemel: Griffoendor-MyselfOnly
    -Loena Leeflang: Ravenclaw- Reksje
    - Proffesor Anderling ( Schoolhoofd)

    Zelfbedachte personage's (maximaal 20)

    -Lynn-Ravenclaw-Einmana
    -Onbekend-Slyntherin-Luna2013 (Gereseveerd)
    -Tanzi-Slytherin-Yoko
    -Camile Tightfield-Ravenclaw-Reksje
    -Eleanor Woods-Slytherin-Nyl
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Patronus:
    Stok:
    Extra:


    PraatTopic:Klik hier!
    SpeelTopic: Klik hier!
    Veel plezier ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 17:44 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Is dit een RPG? Heb er nog nooit aan zoiets mee gedaan maar het lijkt me denk ik wel leuk. Weet alleen niet precies hoe het werkt...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Lijst:
    Naam: Loena Leeflang
    Leeftijd: 16/17
    Afdeling: Ravenclaw
    Karakter: Ze is te vertrouwen. Ook is ze zorgzaam. Mensen vinden haar raar omdat ze toevallig anders is.
    Uiterlijk:


    Ze heeft een dromerige blik.
    Extra:
    Patronus: Konijn

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 13:17 ]


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Einmana schreef:
    Is dit een RPG? Heb er nog nooit aan zoiets mee gedaan maar het lijkt me denk ik wel leuk. Weet alleen niet precies hoe het werkt...


    Ja dit is een rpg. Letterlijk betekent het roleplay gaming Je neemt een personage. En je speelt als hij/zij. Kopieer de lijst hierboven en vul hem in. Ik zeg wel of je hem/zij mag zijn.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Ik heb zelf geen tijd voor een nieuwe RPG, maar als dit over Zweinstein na de oorlog gaat, waarom zit Hermelien dan nog op school? Zij heeft haar laatste jaar namelijk al gehad.


    :)

    Mag ik Ginny reserveren???


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Ja tuurlijk ik zal je erbij zetten.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Libera schreef:
    Ik heb zelf geen tijd voor een nieuwe RPG, maar als dit over Zweinstein na de oorlog gaat, waarom zit Hermelien dan nog op school? Zij heeft haar laatste jaar namelijk al gehad.


    Ze wou een jaar overdoen ^^


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Libera schreef:
    Ik heb zelf geen tijd voor een nieuwe RPG, maar als dit over Zweinstein na de oorlog gaat, waarom zit Hermelien dan nog op school? Zij heeft haar laatste jaar namelijk al gehad.


    Hermelien doet na de oorlog het 7e jaar over, om toch een diploma te behalen. (:


    OT: Ik doe niet mee, want ik ben niet echt van de RPG's. Maar het klinkt erg leuk, veel plezier! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedankt Kaa ^^


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Einmana schreef:
    Is dit een RPG? Heb er nog nooit aan zoiets mee gedaan maar het lijkt me denk ik wel leuk. Weet alleen niet precies hoe het werkt...


    tadaa


    -

    Bedankt dat je dat doet Pumbaa


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Als er meer mensen komen dan begin ik het speeltopic.


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Myselfonly Als je de lijst kopieert en invult dan kan je mee doen ^^


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.

    Kaa schreef:
    (...)

    Hermelien doet na de oorlog het 7e jaar over, om toch een diploma te behalen. (:


    OT: Ik doe niet mee, want ik ben niet echt van de RPG's. Maar het klinkt erg leuk, veel plezier! ^^

    O ja. Oeps. :'D


    :)

    Haha


    Wees jezelf, er zijn zoveel anderen.