• In een gloednieuwe tv, videorecorder èn jawel... videobanden!!

    Oké, niet gloednieuw, maar kijk hoe tof 😱



    En hij werkt! Dit zijn al mijn videobanden tot nu toe:



    Keken jullie vroeger ook altijd op dit soort regenachtige zaterdagmiddagen net zoals ik alleen maar naar videobanden? Welke hebben jullie (misschien wel letterlijk) grijsgedraaid?



    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wanneer kan ik langskomen?:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hou van videobanden, hehe. They bring that nostalgic feeling. Het enige kutte is dat ze veel ruimte in beslag nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SPECS schreef:
    Wanneer kan ik langskomen?:')

    Hahaha wanneer heb je tijd? :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ah, super leuk! Ik heb mijn videobanden niet meer, want er was echt geen plek meer voor. :c Ik heb destijds ook wel een aantal videobanden letterlijk kapot gekeken.


    Caution first, always.

    Omgg!!
    Tarzan, George in de jungle en Minoes!! Hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb alle videobanden van vroeger nog, alleen durf ik ze niet meer te draaien aangezien ik te bang ben dat ze kapot gaan.

    Zoveel nostalgie, I love it <3


    26 - 02 - '16

    Nice! Dat is vast een goede aankoop! (:
    Wij hebben thuis heel veel videobanden en een werkende videorecorder. Als dat ding het begeeft hebben we een groot probleem, maar gelukkig doet hij het na al die jaren nog :')

    Hannibal_Lecter schreef:
    Nice! Dat is vast een goede aankoop! (:
    Wij hebben thuis heel veel videobanden en een werkende videorecorder. Als dat ding het begeeft hebben we een groot probleem, maar gelukkig doet hij het na al die jaren nog :')

    Hihi dat is zoo vet

    Bij mij thuis zijn ook alle videobanden weggegooid, maar in de kringloop waren ze nog te vinden. Maar als een recorder of videoband stuk gaat ben je wel fucked, want ze worden niet meer gemaakt :'D

    Ik zie nog wel recorders in kringloopwinkels liggen, maar voor de videobanden moet je echt even zoeken haha

    Als mensen hier trouwens van die black diamond classic vhs disney films hebben liggen NIET WEGGOOIEN 😱 Want die blijken vet veel geld waard te zijn nu op ebay lol


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Zo leuk, he?
    We hebben hier nog wel honderden videobanden, inclusief mijn collectie Disney films van toen ik kind was. Moeilijk om weg te doen, want het blijft goud. We hebben dan ook nog een videospeler die we nog regelmatig gebruiken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:29 ]


    16 - 09 - '17

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Hihi dat is zoo vet

    Bij mij thuis zijn ook alle videobanden weggegooid, maar in de kringloop waren ze nog te vinden. Maar als een recorder of videoband stuk gaat ben je wel fucked, want ze worden niet meer gemaakt :'D

    Ik zie nog wel recorders in kringloopwinkels liggen, maar voor de videobanden moet je echt even zoeken haha

    Als mensen hier trouwens van die black diamond classic vhs disney films hebben liggen NIET WEGGOOIEN 😱 Want die blijken vet veel geld waard te zijn nu op ebay lol


    Ja, dat geloof ik. Ik denk dat veel mensen oude videobanden weggooien omdat ze kapot zijn of omdat ze vervangen zijn door Dvd's.
    Jammer dat ze bij jou thuis allemaal weggegooid zijn. ):

    Videobanden zijn net van voor mijn tijd, denk ik :') Maar het ziet er allemaal wel heel leuk uit c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Janeway schreef:
    Ik heb alle videobanden van vroeger nog, alleen durf ik ze niet meer te draaien aangezien ik te bang ben dat ze kapot gaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik spaar disney video banden! (En heb ook recorder staan), zit ondertussen op 100+ waarvan de helft dubbel omdat ik steeds gratis kon ophalen ahhaha


    --

    Ik heb ook all mijn videobanden nog (en een videospeler), maar ik ben (net als vele) bang dat ze het begeven als ik er nog actief naar zou kijken.

    Video's die ik letterlijk heb grijs gedraaid (en die dus ook "opgegeten" zijn door de speler) zijn:
    -Dumbo
    -Cinderella
    -The Lion King 3 (Ja,dit was net in de tijd dat je nog kon kiezen of je hem op dvd of video wilde).

    Ook kan ik me nog zo goed herinneren dat ik als 4jarige beter met de videospeler overweg kon dan mijn ouders(Ik deed het sneller). Ik moest maar een paar knopjes indrukken en hij begon direct te spelen haha (daar had ik geen hulp bij nodig).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.