• Ja iedereen heeft wel eens dat ie hoort over zijn of haar, favo artiest, dat iemand hem of haar haat om zo'n hele domme reden.
    Hier kun je alle goede redenen kwijt! Zo kunnen de Th fans ook beter begrijpen waarom de Th haters Th haten, het zelfde met Jb, Lily Allen, Ke$ha, enz.
    Ik begrijp best dat het niet echt 'haten' is,mar laten we het gewoon zeggen als haten. Dat is altijd beter dan 'Ik haat hem niet dat vind ik zooo 'n gemeen woord, ik heb enkel geen respect voor hem hoor, dat is alles!' want dat word echt heel schijnheilig! Zeg dan gewoon 'ik houd niet zo van'

    Mijn 2 voorbeeldjes -dat is ook echt mijn mening btw-
    Ik haat Justin Bieber, omdat hij toen hij nog maar net een paar weken beroemd was al meteen een film, een biografie, een stripboek en zo voorts wou! Dat komt bij mij niet goed over.

    Ik hou niet van Miley, ineens van braaf naar stoer. Ik snap ook wel dat ze voor Hanna zich klein moest houden. Maar dit lijkt echt nogal fake. -Btw ik heb niks tegen haar muziek, maar wel hoe ze op mij over komt-

    Btw je mag je artiest ook verdedigen, maar als het uiloopt tot een ruzie krijg je met mij te maken! Ook houden we dit clean, dus o wee als je gaat lopen schelden. En wie het ik zn bolle kop haalt om met ziektes te schelden mag van mijn part verdrinken in de grote oceaan. Oftewel, liewfjes blijven capishe?

    Xx

    ik haat twilight, th, justin bieber, miley cyrus, nick en simon, jan smit, frans duits, frans bauer, demi lovato, selene gomez oke dit was t wedl een beetje omdat k ze gewoon stom vind tadaa

    vrolijk schreef:
    ik haat twilight, th, justin bieber, miley cyrus, nick en simon, jan smit, frans duits, frans bauer, demi lovato, selene gomez oke dit was t wedl een beetje omdat k ze gewoon stom vind tadaa

    =.= Ja nu kan ik net zo goed eigenlijk een dood gewoon haat topic maken. Zonder echte reden heeft het ook geen nut! Haha ;3

    Ik haat geen enkele artiest echt, ik vind er een aantal niet goed. Maar haten is een groot woord.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    M'n ex-buurvrouw haat ik. Omdat dat rotwijf jarenlang achterlijk deed tegen m'n moeder en de hele straat voor zichzelf claimde. Dat wijf zou ik eens graag een mep willen geven.

    Maar zo'n gastje als Justin Bieber? Ik vind 'm een arrogant kereltje, maar verder boeit die gast me totaal niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Erised schreef:
    Ik haat geen enkele artiest echt, ik vind er een aantal niet goed. Maar haten is een groot woord.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik háát niemand, want ik ken ze niet. Maar ik heb niks met TH-fans, paardenfans, Anime-fans enz. Ik geloof echt dat ze heel aardig zijn, echt waar, maar hun interesses boeien mij echt niet.


    It's time to be happy again.

    Erised schreef:
    Ik haat geen enkele artiest echt, ik vind er een aantal niet goed. Maar haten is een groot woord.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik haat Justin Bieber,Jonas Brothers,Miley Cyrus,Demi Lovato,Selena Gomez,Katy Perry,Beyonce,Rihanna,Ke$ha,Ander hiphop,R&B en pop artiesten


    Je mpp moeder swaa

    Ik haat Justin Bieber,Jonas Brothers,Miley Cyrus,Demi Lovato,Selena Gomez,Katy Perry,Beyonce,Rihanna,Ke$ha en Andere hiphop,R&B en pop artiesten

    TH-haters namelijk ook.


    Je mpp moeder swaa

    Weetje toen ik een tijdje geleden voor het eerst fan was van Tokio Hotel (ik luister het zelden) Maar toen maakte ik me echt overal druk om en werd kwaad om niks maar nu zie ik dat soms sommige jonge fans dat doen en dan begin ik wel een beetje te lachen van (Iedere fan is zo geweest in het begin)


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    ik haat niks maar sommige dingen like jdb vind ik niks couse, hij heeft een te groot ego.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Erised schreef:
    Ik haat geen enkele artiest echt, ik vind er een aantal niet goed. Maar haten is een groot woord.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hekel me aan: Justin Bieber. Echt hij is nog niet zo lang bekend en heeft een grotere arrogantie rond zich dan Lady Gaga.

    Ik ga niet zeggen dat ik Lady Gaga slecht vind. Ze is geweldig en brilliant! Ze is trouwens niet zo omhooggevallen dan Bieber, maar out zich gewoon op een aparte manier.

    En ja, ik heb een hekel aan Tokio Hotel. Reden? Vroeger was ik wel een fan maar ze zijn zo afgezaagd en overcommercieel geworden. Hun (vooral die 2 broertjes daar) zijn gewoon aan het zweven maar ooit zullen ze vallen. (Zoals Icarus)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik 'haat' justin bieber, ik hou nou écht niet van z'n muziek enzo! echt haten doe ik niet wa,nt ik kén hem ni eens, wieweet is da n toffe jongen xD verder 'haat' ik ook nog techno muziek, omdat het alle goeie oude liedjes 'verziekt' met irritante computergeluidjes. muziek wordt in mijn ogen nog steeds gemaakt met muziekinstrumenten!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Prosecco schreef:
    Ik háát niemand, want ik ken ze niet. Maar ik heb niks met TH-fans, paardenfans, Anime-fans enz. Ik geloof echt dat ze heel aardig zijn, echt waar, maar hun interesses boeien mij echt niet.


    Behalve datgene waarvan ze fan zijn hebben ze over het algemeen ook nog andere interesse's, hoor.

    Ik haat artiesten niet, ook als ik ze niet goed vind en ik gek wordt dat er een bepaald liedje de hele tijd wordt afgespeeld. Wel irriteer ik me aan die grote fans die over niets anders kunnen praten, elk grapje over hun idool te serieus vinden en er niet over ophouden. Eigenlijk irriteer ik me bijna standaard an hypes, ik wordt er niet goed van als alles over 1 persoon/band/film/whatever gaat.