• Heeft er iemand een foto van hem, want euh ik heb hem gezien maar maar in een flits en euh, ik vond dat die op mijn hond leek. Heel hard, maar nu wil ik het zeker weten dat hij op mijn hond lijkt of niet
    En weet iemand welk ras dat dat is?? Dan kan ik het nog beter weten he.Alvast thnx.

    En mijn hond:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69928
    Dus je kan ook zelf zeggen of je vind dat die op scotty lijkt of niet


    Live life limitless.

    Is DAT een labrador? En ik lijk op sinterklaas


    Wat een labrador die van mij?? Jah een kruising tussen labrador en retriever hij is 9 maand en toen die foto getrokken was 6 maand en euh Scotty volgens mij gewoon een labrador


    Live life limitless.

    Scotty Lijkt ook op mijn Hond!!, is Ook een Labrador Yeaaaah

    Hij lijkt ook op mijn hond, zelfs dat wit aan zijn nek (yeah)

    (& ik lig strijk om mezelf, Scotty in een onderbroek xDxD)


    Let the Night embrace you

    (...)

    Wat een labrador die van mij?? Jah een kruising tussen labrador en retriever hij is 9 maand en toen die foto getrokken was 6 maand en euh Scotty volgens mij gewoon een labrador
    ik bedoelde die scotty... ik vind die hond meer op de afgekeurde doberman(of wat dan ook) uit mijn flat lijken dan op een labrador.
    Ja sorry, maar tis wel zo

    (...)ik bedoelde die scotty... ik vind die hond meer op de afgekeurde doberman(of wat dan ook) uit mijn flat lijken dan op een labrador.
    Ja sorry, maar tis wel zo


    Tjah dat wit klopt niet echt vind. Maar als je die close-up ziet is dat wel hoor, maar dan moet ik die eerst terug vinden en euh dat gaat lang duren.


    Live life limitless.

    Komaan mensen iemand op quizlet heeft een close-up foto van Scotty en ik wil weten wie


    Live life limitless.

    hij lijkt als 2druppels water op de hond van mijn nicht :P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    hij lijkt als 2druppels water op de hond van mijn nicht :P


    Welke?? Scotty bedoel je he


    Live life limitless.

    Allee mensen


    Live life limitless.

    SxJxTH
    Vind dat mijn hond ook op Scotty lijkt, maar mensen willen meer mensen hier is reageren


    Live life limitless.

    ik heb geen foto van scotty loret sorry


    everything you imagined, and more...

    ik heb geen foto van scotty loret sorry


    Da wist k al, wil je anders is voor mij op google zoeken, heb zelf geen zin, ah nee eerst moet je een quiz af hebbn


    Live life limitless.

    ik heb een foto van hem met bill op me computer staan (denk ik)(als ik hem niej weg heb gedaan toen ik me coputer ging oleeg halen en als hij niej is weggeaan toen hij geckresht was)

    Is DAT een labrador? En ik lijk op sinterklaas

    Koel! Heb je ook een tabbert n___n?


    Mew <3

    Scotty is tog een kruising tussen labrador en dobberman --'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    scotty lijkt op mijn kont. :')