• Mijn mentor werkt ook op het secretariaat, hij maakt de lessenroosters voor heel de school. Toen hij dat zei, zei ik dat hij een goed uurrooster voor onze klas moest maken. 'Wat is goed?' vroeg hij. Ik zei wat ik anders wilde, wat moest wisselen, etc.

    En weet je wat?

    Vandaag kregen we ons definitief lessenrooster en hij heeft gewoon gedaan wat ik heb gevraagd! _O_

    Nouja, denk nu maar niet dat ik een super cool uurrooster heb. Ik vind het gewoon cool dat toen hij de lessenroosters maakte nog wist welke veranderingen ik wilde en dat hij die verandering effectief heeft uitgevoerd. :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:56 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, dat is wel cool :')
    Mijn mentor is degene die ook de roosters maakt bij ons op school. Nu ja, met iemand anders, maar hij maakt die dingen ook. En wij hebben een best wel relax roosters (ik heb maar 1 tussenuur). Wij zeiden zo dat het best een verschil is met wat andere klassen (die echt iets van 5 tussenuren hebben of zelfs meer) en toen zei hij: 'Ik moet mijn mentorklas ook een goed rooster geven, anders gaan ze klagen bij hun mentor' Wij waren echt happy:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Dat wil ik ook, ons voorlopig was beter als ons defenitief. ;s


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nice. Toen ik nog op school zat, een van mijn oude scholen zelfs mocht ik zelf mijn rooster maken... dat was ook best chill. _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heatherfield schreef:
    Nice :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Awesome! Ik wil dat ook!


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    DELICI0US schreef:
    Dus, wat is je rooster nu? hahh.
    Beter dan het vorige. (':


    Only losers can act the way you do

    hahah, deden ze dat op mijn school maar


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Onze roostermaker is ook heel lief, we stelen altijd z'n dropjes, maar hij heeft nog nooit geluisterd.. :(


    It ain't broke, so don't fix it.

    wat een coole mentoor ik wil ook:)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Da's echt lief van hem ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wauw. Dat wil ik ook! Ook al ben ik best blij met mijn rooster nu. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen