• Nou sinds me 12de schrijf ik songteksten maar ik wil met meer songteksten beginnen die met liefde ofzo te maken hebben. Want wa ik nu schrijf is nogal depri.

    HELLUP!!:$:$:$


    Sharon<3Moos

    schat dan moet je gwn verliefd worde of gij moet over dave schrijve:P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    pestkop


    Sharon<3Moos

    en ik ben verliefd slimmerik


    Sharon<3Moos

    ik schrijf ook songteksten samen met mijn band,maar wat ik doe is zeg maar nadenken over wat het moet gaan,daarna schrijf ik een passende zin van het eerste couplet en dan begin ik daar op te rijmen en het zo maak ik het lied zeg maar af.Maar wat ook makkelijk is,is gewoon een liedje(in jou geval) over liefde zoeken en dat lied dan aanpassen met jou gevoelens enzo.Hopelijk kun je er wat mee^^


    Lalalalalalalala.

    ik schrijf liedjes vanaf mijn 9de en ik moet vanaaf naar een band om de melodie te luisteren en dan moet ik daar een liedje op maken. maar ik schrijf altijd alles vanuit mijn hart, en zo krijg je dan ook wel liefdes liedjes. anders kan je ook bij gedichten kijken misschien kom je zo op een idee


    So Wrong, It's Right <3

    thanx maar mij lukt het nooit om te rijme want mijn teksten zijn in het engels en dan vindt ik het moeilijk


    Sharon<3Moos

    eej schat songteksten hoeven niet perse te rijme


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    liedjes hoeven toch ookniet altijd te rijmen, doen die van mij ook niet.


    So Wrong, It's Right <3

    wauw thanx maar ik schrijf owk vanuit mijn hart maar ik heb nie zoveel ervaring met de liefde :$:$ vandaar en de rest van me ervaring is van me moeder en da's nie bepaaald positief:(:(


    Sharon<3Moos

    ik heb ook een eigen site van mijn liedjes.. maar wel een tip als je eens bij liefdes gedichten kijkt.. of op wie je verliefd ent of zo, ik heb er daar super veel van.


    So Wrong, It's Right <3

    oke thanx


    Sharon<3Moos

    Ik schrijf meestal alleen songteksten over iets wat ik zelf heb meegemaakt; dan kun je het met meer gevoel en overtuigender brengen. Soms schrijven mensen liedjes over iemand verliezen of iets, en dan weten ze bijna niet waar ze het over hebben.

    Dus, als je weinig ervaring hebt in de liefde, ga er niet al te diep op in; doe niet alsof je de ware ofzo al hebt gevonden. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Misschien kun je schrijven over wat er zo mooi is aan liefde, maar ook waarschuwen dat het je littekens kan geven.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...