• Hoi mensen.

    Ik wil volgend jaar zelf mijn agenda 'oppimpen' (eigenlijk wil ik hem helemaal zelf maken, maar ik weet nu al dat ik daar te lui voor ga zijn en dat dat ding weer niet afkomt, zoals afgelopen jaar)
    Met weekagenda's kun je nog zo weinig er zelf bij plakken, omdat die pagina's al vol zitten, dus leek het mij handig om een dagagenda te kopen.
    Maar, waar kun je die dingen kopen? En dan het liefste eentje voor een schooljaar, dus voor 2014/2015.

    Normaal zie ik ze echt overal, maar nu heb ik ze nog nergens gezien... Zelfs niet bij de Hema of Action.

    Dus, wie kan mij helpen en weet waar dagagenda's te koop zijn?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan ze gewoon bij de Hema kopen hoor, daar heeft m'n zusje die van haar vandaan. Anders kan je altijd V&D, Bruna of een boekhandel proberen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou als ik jou was inderdaad bij de Hema enzo nog eventjes opnieuw kijken, want ik heb ze daar zien liggen. Anders vast via de internetwinkel. Verder zou je ook nog bij de luxere boekenwinkels kunnen kijken. Daar verkopen ze het hele jaar door ook dagagenda's. Nog niet eens per sé duurder dan die je bij de V&D kunt halen en vaak wel origineler.


    Hamartia

    Wat Everdeen zegt dus. Je vindt ze ook bij de Wibra en de Zeeman, daar haal ik altijd mijn schoolspullen vandaan omdat het daar zo goedkoop is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nou, ik vraag het nogmaals, aangezien ik echt nog nergens een dagagenda voor een heel schooljaar heb gezien.
    Vorig jaar zag ik ze overal, maar nu zie ik ze echt serieus nergens.

    Bij de Hema hebben ze ook geen dagagenda's.
    V&D, Bijenkorf, Bruna, Readshop, whatever, ik kan het niet vinden.


    Dus als iemand weet waar je een dagagenda kan kopen (dus voor 2014/2015 en niet alleen 2015 meldt dat dan even (en als je een linkje naar een site ofzo waar ze het verkopen hebt, zet het er alsjeblieft bij.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bruna zou ze toch wel moeten hebben. ik werk bij de Bruna :') Of Bekker? En anders de boekwinkels die particulier of een kleine keten zijn. Die hebben dat soort dingen wel vaak.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hier.
    ojo dat was moeilijk.
    Google agenda 2014 2015, dan krijg je er wel een paar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Hier.
    ojo dat was moeilijk.
    Google agenda 2014 2015, dan krijg je er wel een paar.


    Dat is een gewone weekagenda...?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wat is het verschil ._.
    Like een pagina voor een dag of wat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Klik
    Hier kom je denk ik wel verder mee.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kruidbat vend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rivaille schreef:
    Hier.
    ojo dat was moeilijk.
    Google agenda 2014 2015, dan krijg je er wel een paar.


    Dat is allemaal week.





    Maar mijn probleem is opgelost, ik heb bedacht dat ik niet zo moeilijk moet doen en heb het maar opgegeven om een agenda te pimpen.
    Nu heb ik gewoon een Lief! agenda besteld.


    Maar bedankt voor het zoeken iedereen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat jammer, ik heb vandaag nog een prachtige agenda gekocht bij de Hema, plus heel mooie dingen gezien om het te pimpen, zoals tape, stickers, zo'n lint/band om er rond te doen en van die geweldige pennen om mee te schrijven. Ik ben echt dol op de Hema als het om prulletjes gaat. :v


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it