• Hooii,,
    ik ben nu dus geen TH fan meer omdat ze alleen maar naar amerika enzo omkijken dus ik heb al mijn posters weggegooid echt alles en al die andere spullen van hun en ik stop ook met quizlet.!
    xx

    Je had die posters aan mij kunnen geven!!! Nee hoor geintje maar ik ben het wel met je eens over Amerika dat ze alleen daar maar naar omkijken.. maar ik blijf een trouwe fan! Wat er ook gebeurd :D

    oh my god,pure jaloesie.Trouwens ze kijken niet meteen naar Amerika om,als ze de rest van het jaar alleen maar naar Amerika gaan hoor ¬¬' dit is gewoon dikke bullshit,gun het hun man,serieus.Trouwens je bent nooit een echte fan geweest,want anders dan maakt het niet uit dat ze proberen door te breken in Amerika.


    1 vraag:

    WAAROM VERTEL JE DIT AAN ONS?


    En dna nog iets,volgend jaar komen ze toch weer in Europa,dus what the fuck zit je te zeiken?

    Lulkind¬¬'




    Ik ben het idd wel met je eens.. Waarom moeten wij het weten dat je geen fan meer bent?!

    een echte fan hoopt dat ze in europa blijven, maar dat ze in amerika ook bekend willen worden is ook te begrijpen.
    een echte fan laat ze niet zomaar vallen


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik ok niet meer zo, maar dat ligt aan amerika, maar die liedjes beginnen te vervelen..
    En ik heb nog niet alles weggegooid,

    misschien komt het wel weer als ze een nieuw album hebben..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    omg!
    Da's echt ziek!! Ze proberen juist aan hun droom te werken komt er daar dan zo'n wannabee fan zeiken van :

    'Ik stop met th fan te zijn omdat ze toch alleen maar naar Amerika omkijken!'

    Als je echt een fan was , kun je niet zelf kiezen wnr je fan bent of niet! En ze komen heus wel nog naar Europa! Ze hebben hier wel nog familie en fans dus die laten ze niet stikken hoor !


    You'll never dream alone. <3

    je hoeft niet te gaan schelden met wannabe!


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Het is toch logisch dat ze willen doorbreken in Amerika, zodat ze overal te wereld bekend staan. Ze komen heus wel weer snel terug. En ik heb trouwens liever Amerika dan Frankrijk. Frankrijk zuigt. Zonde van je posters en al.. je gaat spijt krijgen, zeker weten. Succes (A)

    Hooii,,
    ik ben nu dus geen TH fan meer omdat ze alleen maar naar amerika enzo omkijken dus ik heb al mijn posters weggegooid echt alles en al die andere spullen van hun en ik stop ook met quizlet.!
    xx


    Halleluja gun het de amerikanen ook zeg. JEEZ wees blij voor de jiongens het is hun droom om in Amerika door te breken, en daarbij komt het is ze NIET gelukt ik herhaal NIET gelukt om daar door te breken. Dus mensen hou nu opmet dat gezeikl en stel je dit voor:

    Tokio hotel komt uit Amerika, Jij ben als europeaan al 2 jaar lang fan, maar nog nooit zijn ze in europa geweest. Dan komen ze eindelijk naar Europa toe en dan ebginnen de Amerikaanse fans te zeuren van: Oh ze zijn te veel in europa ik ben geen fan meer oh!!

    Zou jij dan vinden dat de Amerikanen zeiken, ik iniedergeval wel. Dus om nout meteen geen fan meer te zijn is echt overdrevn. KOM OP ZEG halleluja (amsterdam)

    Eej ze komen terug hoor

    Ze zeikt zich de pleures ze is niet eens echt fan geweest, want een echte fan weet dat ze niet eeuwig in Amerika blijven en een echt fan weet dat de Amerikanen het net zo hard verdienen als ons om op hun concerten aanwezig te zijn!! Een echte fan weet ook dat ze iig in Duitsland blijevn wonen!! En dat ze dus ALTIJD terug zullen keren naar Duitsland

    xx

    gun het hun si... ze bregnen ook ngo een cd uit..wat ben jij zoo laf..gvd..echt omg tering hoe bedoel je ik kom aandacht te kort... amirika kan veel bieden. en sze brengen ook nog eens een cd uit..gewoon geduld hebben....echt hoe bedoel je ik traak aandacht op de verkeerde manier


    Some angels have no wings.

    Ik ben jaloers op je!!
    En dat meen ik.
    Ik wou dat ik zomaar geen fan kon zijn.
    Ik ben echt gewoon TE fan. :$:S
    En dat is zooooooo vervelend xD

    Maar je hoeft toch niet te stoppen met quizlet?
    Er zijn hier ook heel veel mensjes die geen THF (tokio hotel fan) zijn.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Jezus wat een aandacht trekkerij btw ze zitten alweer thuis hoor dus doe niet zo dom.. Om dit op Q te zetten en hou het gewoon voor je..

    Wat interreseerd ons het nou dat jij geen fan meer bent,...

    Waarom moeten wij dit weten?


    Sweet dreams will come true.