• Hooii,,
    ik ben nu dus geen TH fan meer omdat ze alleen maar naar amerika enzo omkijken dus ik heb al mijn posters weggegooid echt alles en al die andere spullen van hun en ik stop ook met quizlet.!
    xx

    hallo je bent niet de enige op deze wereld die van th houd é
    zielig als ge daarvoor alles opgeeft ma kom das u eige keuze hé

    (H)

    WhatTheHell....en daarom ben je geen fan meer?? Gun het hun...dit is hun droom...doorbreken in America! Dat doe je niet elke dag hoor? Kbedeol...daarom laat je ze toch niet vallen..

    Dan was je ervoor al geen echte fan:|

    Ahmm ik wil ff iets zeggen

    1. Meid, als je dit zegt vind ik dat je een echte wannaB bend like, hou zou je zelf zijn als je wil doorbreken in de muziebusiness?
    2. Ik vind dit persoonlijk kinda schreeuw om aandacht vind je niet dan?
    3. Why the hell vertel je dit aan ons? Wat hebben wij daar in vredesnaam mee te maken. Just like, daar hebben wij geen nood aan aan jouwn gepraat enzoo.
    4. Ik vind jouwn een lulkind >,<

    Whaha omg.. DramaQueen xD.. sorry maar ik lach me hier helemaal kapot om jou idioote gedragxD


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha omg.. DramaQueen xD.. sorry maar ik lach me hier helemaal kapot om jou idioote gedragxD


    Idd XD
    Laatst waren ze nog in nl, dus wat zeur je..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    WAAROM STOP JE MET TH FAN ZIJN! LEENMAAR OMDAT ZE IN AMRIKA DOOR BREKEN!!!!! nja dan was je ook geen goeie en trouwe fan!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Euh, er haken enorm veel oude fans af? Dat komt mede door de nieuwies. Like, nu ineens worden wij oude fans uitgescholden enzo, en sommige trekken dat niet.
    Dus dat wannab geroep is onzin.
    Verder kan je muzieksmaak veranderen. En ja, ik denk niet dat de echte reden is dat ze stopt dat TH naar amerika gaat. Maargoed genoeg gezeur.