• Hallo jongens

    Wij hebben héél veel medelijden met jullie, want we ontdekten net dat er maar heel weinig mensen hier hete leraren hebben. Zo erg jonge ö ik snap niet waarom jullie dan nog naar school gaan!


    Terug naar de veiligheid!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Leraren zijn ook bereikbaar :9~
    o_o Niet dus :'D


    Only losers can act the way you do

    Mijn Grieks leraar is 21.
    En is mentaal zo oud als de oudste schildpad ter wereld.


    Food.

    Nee bedankt. Ik heb liever knappe jongens in de buurt, dat is tenminste legaal om iets mee te krijgen of zo.

    Omdat ik een diploma wil..?
    Mij maakt het niet uit hoe de leraar er uit ziet,zolang hij maar goed les kan geven en niet al te erg is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoef ook helemaal geen knappe leraren. Geef mij maar knappe jongens. dan blijf ik tenminste een beetje bij leeftijd.


    Everything is worse without music.

    kofferbus schreef:
    (...)
    Whuut? Wat is dat nou weer voor een rede?! Dan kan je toch ook evengoed naar een school gaan waar ze wél hete leraren hebben, om daar dan iets te leren!


    en jij vindt mijn reden dom ??
    ben je wel helemaal lekker ??
    hete leraren, haha xD

    SchoenVeter schreef:
    ik ga niet naar school voor hete leraren hoor (die heb ik niet eens)
    ik ga naar school om iets te leren


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omdat ik een toekomst wil. (nerd)

    Ik heb hete leraren hoor, maar klinkt het nerdie als ik zeg dat ik daar niet om geef, en liever gewoon goed les krijg?
    buh, ik zeg het.

    En btw, jonge hete jongens zijn much leuker :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had een knappe leraar voor Engels. Als ik hem nu in school zie lopen zeg ik er altijd wat tegen. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Tragically schreef:
    Omdat het verplicht is (cat)
    en omdat de meeste van ons later een goede toekomst willen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga niet naar school voor de docenten o.O
    Ik ga naar school, omdat ik graag mijn diploma wil halen, zodat ik een goede vervolgopleiding kan gaan doen en ook een goede baan kan beoefenen later.. Hoe die docenten eruit zien interesseert me verder echt gewoon niets :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wij hebben geen hete leraren xD Niet erg, er zijn altijd wel wat leuke jongens.!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik val niet op oude mannen dus dat scheeld., ;x
    en als jij alleen maar op de leraar kweilt in de les., lijkt het me sterkt dat je nog wat leert (cat)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 16:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ga naar school om iets te leren, en ik wordt toch liever verliefd op iemand van mijn eigen leeftijd, op leraren geilen is wel heel fout


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Het moet (cat)


    Get back motherfuckerz'