• nou ik was benieuwd hoe jullie voor het eerst bij Q kwamen,

    ik kwam bij Q want we zaten twee jaar geleden in de klas, en toen zat een meisje op quizlet, en mocht ik ook even, en ik vond het gelijk al leuk, toen ging ik thuis kijken wat het allemaal was, en toen dacht ik jes, ook over tokio hotel. -in die tijd was ik al fan van tokio hotel.- en sinds dien zit ik er elke dag achter. :Y) maar voor dit account had ik nog eentje ervoor en die heet Spiderman volgens mij. (cat) maar daar zit ik nooit achter. ;$

    nu wil ik jullie verhaal weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:05 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik las een twilight fanfic @ hyves. Maar die werd naar hier verplaatst. Dus toen ging ik hier ook maar naar toe (: . En nu ben ik verslaafd (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vriendinnen (nerd)


    Get back motherfuckerz'

    Doordat ik foto's van TH ofzo aan het zoeken was bij Google afbeeldingen en daar stond een foto van Draco Malfidus tussen en daar klikte ik op en toen kwam ik hier terecht en dat was in juli 2007 en pas in januari 2008 heb ik een account aangemaakt. Dus eerst heb ik hier een halfjaar quizen gedaan zonder account en verhalen gevolgd zo.

    Via xYSQUEENx zij had deze site gevonden via google. Ze zocht een quiz van ben jij verliefd.. En toen gaf ze het aanmij en maakte ik een account aan;D

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 9:03 ]


    Ivar Oosterloo.

    Ik zocht naar Quizzen ofzo, en toen kwam ik op Q ^-^

    eigenlijk gewoon door een vriendin


    Aan niets denken is ook denken.

    Door fanfic had ik al een acount hier gemaakt toen snapte ik er niet veel van, toen dacht ik na een tijdje laat ik weer eens kijken, toe keek ik oop me gemak en toen snapte ik er alles van en quizlet vind ik leukder dan fanfic xD Dus :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik kwam er via th verhaaltjes. die zocht ik via google. en toen vond ik eerst een andere site en via die site vond ik fanfic en q.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Via een vriendin.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Door een paardenspel (A) waar ik eigenlijk alleen op t'forum en voor de RPG's kom, daar had een meisje een verhaal geschreven en daar de link gezet, zo ging ik lezen en kwam ik andere geweldige stories tegen.
    En toen.. Tsja ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Google geloof ik ... of via een andere site, dunno. :'D
    In de TH tijd in elk geval.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Door mijn neefjes die dit zo'n leuke site vonden omdat je hier quizzen had over neopets ofzo (': Dus toen nam ik ook een kijkje en toen was ik verslaafd. (cat)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nou, kijk is was 2 jaar geleden Tokio Hotel Fan geworden en ik zat een beetje naar info en plaatjes van Tokio Hotel te zoeken en toen kwam ik bij een verhaal over Tokio Hotel uit, en na een paar keer op quizlet gezeten te hebben begon ik eraan verslaafd te raken xD. So this is my story.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    nou mijn vriendin had het ontdekt zeg maar
    en tome moest ik er volgens haar ECHT op en toen ben ik gaan kijken en toen maakte ik meteen een account aan en toen bleek het geniaal te zijn en nu zit ik er nog steeds op :D


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    Dat ik het niet meer weet :p
    Nu wil ik het terug weten :p


    Stop wishing, Start doing..