• nou ik was benieuwd hoe jullie voor het eerst bij Q kwamen,

    ik kwam bij Q want we zaten twee jaar geleden in de klas, en toen zat een meisje op quizlet, en mocht ik ook even, en ik vond het gelijk al leuk, toen ging ik thuis kijken wat het allemaal was, en toen dacht ik jes, ook over tokio hotel. -in die tijd was ik al fan van tokio hotel.- en sinds dien zit ik er elke dag achter. :Y) maar voor dit account had ik nog eentje ervoor en die heet Spiderman volgens mij. (cat) maar daar zit ik nooit achter. ;$

    nu wil ik jullie verhaal weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:05 ]


    Life is a beautiful struggle

    Hobbelpaard schreef:
    Tokio Hotel intypen bij Google Afbeeldingen en dan kwam ik op Q. Augustus 2007. Al een tijdje terug dus (:

    Zelfde verhaal.

    Heb dan vervolgens hééél lang verhalen zitten lezen en in januari 2008 besloot ik een account aan te maken, omdat ik ook een verhaal wilde posten. :')

    Ik zocht Harry Potter testjes, ikke zoeken en gevonden :9~
    en nog steeds ben ik mijn harry potter obsessie daar heel dankbaar voor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nou volgens mij was het ergens vorig jaar, ik zat achter gsm (goh, wat ben ik toch weer kinderachtig bezig XD) en daar had iemand een verhaal, en ze zei (ik neem maar aan dat het een zij is) en ze had dan het verhaal ook hier op staan, toen ben ik een beetje gaan rond neuzen, en vond het meteen al een leuke site.. :Y)


    Dream not your live, live your dream!

    via een foto van een konijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tinne (Sid), Nele (Neelle) en Jolien (weet haar username niet), zeiden dat ik eens op deze site moest komen omdat ze leuke verhalen kende. Maar ik wou eerst niet, omdat ik echt dacht dat het dom was. Maar toen begon Nele te vertellen dat ze in een verhaal al 2 keer met Georg naar bed geweest was, en ook een keer met Gustav en Tom en dat ze samen was met Bill, ging ik meteen kijken.

    Hahah, best wel schraal eigenlijk. En -zeker nu- zou ik zo iets helemaal niet meer lezen. Maar op dat moment wou ik al meteen dat verhaal lezen dus heb ik ook meteen een account aangemaakt .


    Some people make the world special just by being in it

    ik verveel de me en ik wou een verhaal op een site neerzetten
    toen belandde ik hier :D


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik en mijn zus vulden altijd die 'Bij wie van TH pas jij?'-testjes in maar pas na die rage een beetje overgewaaid was heb ik een account gemaakt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ken het door mijn nicht > JustLikeYou. :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iemand stuurde een link naar haar verhaal op deze site.(A)


    Take me to wonderland

    Dankzij een vriendin van me :9~


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me