• nou ik was benieuwd hoe jullie voor het eerst bij Q kwamen,

    ik kwam bij Q want we zaten twee jaar geleden in de klas, en toen zat een meisje op quizlet, en mocht ik ook even, en ik vond het gelijk al leuk, toen ging ik thuis kijken wat het allemaal was, en toen dacht ik jes, ook over tokio hotel. -in die tijd was ik al fan van tokio hotel.- en sinds dien zit ik er elke dag achter. :Y) maar voor dit account had ik nog eentje ervoor en die heet Spiderman volgens mij. (cat) maar daar zit ik nooit achter. ;$

    nu wil ik jullie verhaal weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:05 ]


    Life is a beautiful struggle

    Een vriendin van mij liet me een quiz van haar doen op Q en ik meldde me toen ook aan. Ik was toen niet erg actief en ben met dat account ook gestopt. Daarna ben ik met een vriendin een account begonnen 'dood' en had er ook nog eentje voor mezelf aangemaakt. Met dat account ben ik actief geworden (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 14:45 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik geloof door een vriendin.


    The ocean's won't flow, when you're not around.

    Mijn aller aller eerste keer was vier/drie jaar geleden. toen hield ik nog super veel van Tokio Hotel.. wat nu vervaagd is. En toen niet zo heel lang geleden kwam ik Q weer tegen en besefte ik pas hoe leuk ik dit vond! wat een levensverhaal zeg.


    Everything is worse without music.

    vriendinnen van mij deden het veel en ook een keer op school toen ging ik erop en die dag heb ik thuis account gemaakt xD

    dat is mijn verhaal.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    2007: ik zag de site omdat ik een quiz wou maken en maakte een account.
    2009? of 2010: Uhm.. Volgens mij was ik met een vriendin een quiz aan het zoeken omdat we ons verveelde en toen later ging ik story's lezen en logde ik me weer in


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Al lang geleden, volgendsmij voor een schoolopdracht over jezelf vinden ofzo en dat je daarvoor een quiz moest maken. En die heb ik van quizlet gehaald en acount aangemaakt, en nooit gebruikt tot de zomer toen ik me verveelde en dacht, laat ik daar eens kijken en nu zit ik wel weer op:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    RamosxCesc schreef:
    Ik las een twilight fanfic @ hyves. Maar die werd naar hier verplaatst. Dus toen ging ik hier ook maar naar toe (: . En nu ben ik verslaafd (:
    Hetzelfde verhaal hier. Al lees ik nu geen twilight meer :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    op zoek naar een plaatje en zo hier terecht gekomen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    OHMYBOOBOO schreef:
    Plaatjes van iemand zoeken en dan bijna overal op Quizlet uit komen en toen begon ik een verhaal te lezen en iets later maakte ik een account aan ^^


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zat op een andere site, waar ik wat verhalen las.
    Toen vertelde een meisje dat ze op die site geen verhalen las, maar wel op Quizlet. En zo kwam ik hier.


    Fuck the world, I don't care.

    Via google zocht ik naar quizzen om te maken, dus om zelf in te vullen. Zo ben ik hier terecht gekomen. En man, deze site is leuk. [:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hobbelpaard schreef:
    Tokio Hotel intypen bij Google Afbeeldingen en dan kwam ik op Q. Augustus 2007. Al een tijdje terug dus (:


    your eyes are like stars in the night.

    Via Eva.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kwam via Google een aantal keer wat quizjes hier tegen, en na wat rondkijken heb ik uiteindelijk een account aangemaakt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    door mn beste vriendin,Lipsy =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'