• The Last Song • Gerard Piqué
    'Cause I hate that you left without hearing the words that I need you to.

    Ronnie Diarté Casanova is twintig, Spaans en werkt sinds haar negentiende in een hotel in Zuid-Afrika. Als het hotel waar ronnie werkt wordt uitgekozen als één van de weinige hotel om de hele maand een paar voetbalteam bij op te vangen beginnen Ronnie's problemen. Ze raakt bevriend met de jongens van het Spaanse team, vergeet haar beste vriendin bijna, wordt hopeloos verliefd, verliest haar baan bijna en krijgt zo'n grote ruzie met haar ex-vriendje dat ze van geluk mocht spreken dat haar verhaal niet bij dat hoofdstuk eindigde.
    Maar in tijden van verdriet en pijn, heeft Ronnie altijd haar muziek nog. Het gene dat haar nooit, maar dan ook nooit in de steek zal laten..


    Need:
    # Beste vriendin Ronnie (géén toekomstige vriendin van (..))
    Sevani
    # Ex-vriendje Ronnie
    # Vriendinnetjes/vrouwen Spanjaarden (géén Torres, maximum vier)
    Cesc Fàbregas - Skymaw
    # Vriendinnetjes/vrouwen Nederlanders (maximum twee)
    # Vriendinnetjes/vrouwen Argentijnen (max. twee)
    # vriendinnetjes/vrouwen Portugesen (max drie)
    Cristiano Ronaldo - Emirates
    # Vriendin/vrouw Steven Gerrard
    # Vriendin Ricardo Kaká
    Significance

    Info:
    # Rol:
    # Volledige naam:
    # Leeftijd:
    # Nationaliteit:
    # Uiterlijk: Beschrijving, uitgebreid! Foto mag, hoeft niet.
    # Werk:
    # Hobby's:
    # Relatie: Met wie, voor hoelang, kinderen, verloofd.. weet ik veel
    # Extra: Geen karakter

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 17:28 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Verloofde Cristiano Ronaldo.
    # Volledige naam: Brooke Garcia
    # Leeftijd: 23.
    # Nationaliteit: Half Amerikaans, Half Spaans.
    # Uiterlijk: Brooke heeft donkerblond haar, en bruine onder lagen. Ze heeft lang haar, ongeveer tot haar onderrug. Ze heeft bruine ogen, en een slank postuur. Ze heeft dunne geëpileerde wenkbrauwen, en een tattoo van een vlinder op haar onderrug. Ook heeft ze een navelpiercing, en is ze niet al te groot, en niet al te klein.
    # Werk: Ze geeft jongeren les op de Manege, en begeleid bos ritten.
    # Hobby's: Zingen onder de douche, ook al denkt ze dat ze niet kan zingen, ze heeft werkelijk een goud keeltje. Ze houd ook om even Cristiano te pesten, en houd ook van voetbal. Ze heeft het vroeger gedaan, maar is er mee gestopt met een ontstoken pees in haar knie.
    # Relatie: Sinds één maand verloofd met Cristiano. Hij vroeg haar in zijn thuis land, Portugal, en ze zei natuurlijk vrolijk en hard Ja. Ze kenden mekaar daar voor al zo'n twee jaar. Ze hebben elkaar ontmoet op het strand van Portugal toen Brooke haar logé hondjes aan het uit laten was.
    # Extra: Brooke is nog maagd. Cristiano weet het zelf ook, en heeft groot respect voor haar. Brooke wacht op de huwelijksnacht en ze weet al zeker dat Cristiano haar one and only 'true love' is. Ze wachtte gewoon op de perfecte jongen, en die heeft ze ook gevonden. Ze kan af en toe ook enorm boos worden als ze zeggen dat Cris arrogant is, maar voor Brooke is hij de liefste jongen op de wereld. Die mensen die dat zeggen kennen hem niet van binnen, en Brooke wel.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Thank you (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik please een rol:D


    ~

    Het is Sevani, zonder R :9~

    moet ik anders nog een invullen? dat doe ik dan na het eten :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Het is Sevani, zonder R :9~

    moet ik anders nog een invullen? dat doe ik dan na het eten :Y)

    Ja, graag, want ik heb echt nog veeeel rollen nodig!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Vriendinnetje van Ibrahim Afellay
    # Volledige naam: Dai Mcara
    # Leeftijd: tweeëntwintig
    # Nationaliteit: Officieel komt Dai uit India, ze is erg geboren maar ze is opgegroeid in hartje Brabant.
    # Uiterlijk: Dai ziet eruit als een mooi Indies meisje. Ze heeft een getinte huid, mooie grote bruine ogen en zwarte stijle lange haren. Dai is net zoals haar moeder erg klein, 1.64m om precies te zijn. Ze draagt graag gemakkelijke kleding,zoals spijkerbroeken, vesten en simpele sneakers. Het is een hele taak om Dai in een jurk te krijgen en sexy of echt vrouwelijk ziet ze er niet vaak uit.
    # Werk: Dai geeft gitaarles op een muziekschool, ze doet dat nu al bijna twee jaar en verdient er goed mee.
    # Hobby's: Gitaar spelen is Dai's grootste hobby en de liefde in haar leven toen ze tien was, was ze ermee begonnen en ze is het altijd blijven doen. Ze werd toen ze vijf jaar oud was, op turnen gezet en dat doet ze nog steeds Ze is ontzettend lenig en kan dingen met haar lichaan doen, die niet erg veel mensen kunnen. Turnen doet ze nog maar afentoe, omdat ze er niets mee wil gaan doen.
    # Relatie: dai is nog helemaal honderd procent vrijgezel, dat heeft ze vooral te danken aan het geloof van haar ouders. Ze moet per se met een Indonese jongen trouwen, maar Dai is nog helemaal niet bezig met jongens.
    # Extra: Dai heeft bij Ronnie op de basisschool gezeten, ze waren nooit vriendinnen van elkaar want Dai was degene die Ronnie altijd plaagde door aan haar vlechtjes te trekken. Ze was altijd al meer naar de jongens kant toe, behalve het turnen


    Big girls cry when their hearts are breaking