• Ik zit niet lekker in mijn vel, veel gezeur en weet ik veel wat. En de latste tijd luisterde ik bijna geen Tokio Hotel meer, dat ben ik net weer gaan doen en ik merk dat het me goed doet. Nu wil ik als vanouds weer een Tokio Hotel fanfictie lezen, alleen het zijn er zoveel geworden dan ik niet weet wat ik zou moeten lezen. Dus willen jullie even helpen een leuke te vinden of hebben jullie zelfs een leuke? (:

    - meer dan 50 delen
    - geen korte hoofdstukjes
    - ABN geschreven
    - leestekens
    - leuke verhaallijn

    Thankyou<3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 17:31 ]


    -

    Ik had er in het begin even 1 toen ik net terug kwam, maar heb hem verwijderd omdat ik me echt niet meer kon vinden in het schrijven van fanfics.
    Lisa schrijft wel TH verhalen, maar ik weet niet of ze ook verhalen heeft met meer dan 50 delen... Ze schrijft wel goed in ieder geval, dus neem een kijkje bij haar?
    En als je van twincest houd moet je bij Beelzebub kijken, die heeft 'In love with the boy next door...', die ik zelf ook nog een tijd gelezen heb en erg leuk is. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Thingies schreef:
    (...)
    Schrijfstijl is nog wel oké, maar de verhaallijn is onorigineel en zo (cat)

    me wants linkje, ik wil z'n cliche liefdesverhaal^^


    -

    Citylights schreef:
    Assisted by the Stars van mezelf. :Y)

    Geen 50 delen, maar wel héle lange delen. :3

    Al gelezen^^


    -

    Eentje van CosmicPurple. Waarschijnlijk één van de beste qua schrijfniveau. Zou ook bij god niet weten wat de verhaallijn ervan is aangezien ik niet echt Tokio Hotel volg maar die is wel goed. Verder hebben we nog de uberdramastories zoals 'Trip To Hell' geloof ik en de verhalen van DirtyGame, met aardig wat seks :']


    No growth of the heart is ever a waste

    You had the chance.
    Met Bill Kaulitz. ^^ Voorlopig 44 delen, maar dat is ook wel goed zeker? ;p
    Naja, je kiest zelf maar of je het doet of niet. Mijn lezers zijn er in alle geval heel erg tevreden over. (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    dankjewel <3


    -

    Limonadeglazen Wodka van Communist vond ik leuk om te lezen. Ik weet niet hoeveel delen het er precies zijn, maar in elk geval aardig wat XD

    Deze en deze van mij zijn allebei meer dan vijftig delen en redelijk lange hoofdstukken. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.