• ik soms wel en soms niet ;3
    naja, ik ben op zich toch wel bang de toekomst, van wat ik ga "studeren".
    Later zou ik heel graag danser willen worden, maar op de een of andere manier vind ik het toch wel eng allemaal. Je moet dan toelatingsexamen doen, of hoe dat ook mag heten, naja, je moet toegelaten worden. En op de een of andere manier lijkt het me soms echt een heel eng idee dat als ik niet aangenomen word. Ik zou dan echt niet weten wat ik zou moeten doen ;3
    naja, ik ben pas over 3 jaar klaar met school, maar dan nog :3
    het is toch wel goed om over je vervolg opleiding na te denken en de rest van je toekomst denk ik :3

    Hoe denken jullie over je toekomst?
    vind je het eng/leuk/spannen?
    tell me :3
    ik ben er serieus benieuwd naar :3

    Ik ben wel bang dat ik uiteindelijk de verkeerde keuze voor een opleiding maak (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zie mezelf niet oud worden (': So no idea


    We're hiding behind skin that's too tough

    Slime schreef:
    Ik ben wel bang dat ik uiteindelijk de verkeerde keuze voor een opleiding maak (:


    --

    Bang? Nee, dat niet. Eerder geen zin in de universiteit. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben alleen bang dat ik Jeroen kwijt ga raken, de rest komt vast wel op z'n pootjes terecht.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben bang dat ik werkloos ga zijn omdat ik in een disaster zit wat dat betreft... En ja, daar zit ik erg mee in want daar huil ik wel eens om.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ability schreef:
    Bang? Nee, dat niet. Eerder geen zin in de universiteit. (nerd)

    Dan ga je niet naar de universiteit, maar naar het HBO ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben bang om dood te gaan :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Slime schreef:
    Ik ben wel bang dat ik uiteindelijk de verkeerde keuze voor een opleiding maak (:


    effort never betrays you

    Ik ben bang dat ik een opleiding ga doen dat mij niet trekt of dat niemand ooit mij leuk vind.


    SLOAN.

    Springfield schreef:
    Ik ben bang dat ik werkloos ga zijn omdat ik in een disaster zit wat dat betreft... En ja, daar zit ik erg mee in want daar huil ik wel eens om.

    wat heb je dan? :3
    als je dat vertellen wilt natuurlijk he! (:

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dan ga je niet naar de universiteit, maar naar het HBO ;p

    Nee, want ik wil wel een goed diploma. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik wil niet oud worden, that's my problem.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik ben heel bang voor de toekomst. Ik moet binnenkort een profiel gaan kiezen, omdat ik eigenlijk áltijd verkeerd kies. Omdat ik achteraf altijd denk dat het beter zou zijn als ik dat andere had gekozen...

    En dan als ik mijn diploma heb...
    Daar wil ik niet over denken.
    Ik heb altijd van die leuke ideeën enzo, maar als ik mijn diploma heb, ben ik wel een soort van zelfstandig, en moet ik voor mezelf zorgen. Dan heb ik niet meer school en ouders waar ik altijd op terug kan vallen...
    Maar dan kan ik ook wel meer voor mezelf kiezen enzo...

    Ik zal wel zien wat er zal gebeuren. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ability schreef:
    (...)
    Nee, want ik wil wel een goed diploma. :x

    HBO is écht niet veel minder dan de universiteit hoor. Het is nog steeds een goed diploma.
    Ik heb er ook nog serieus over nagedacht om HBO te gaan doen, maar ik denk niet dat ze de studie die ik wil doen op HBO geven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.