• Heui. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb niet gesnoven of een pil genomen nee, ik ben niet gek :'D
    Blowen wel, maar dat is niks nieuws dusja ;$

    Hahah nee blowen dat wist ik wel, maar de rest :'D
    Jeroen ook niet toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja doen we _O_

    Jaa :9~ Maar wat is het midden ongeveer eigenlijk, Zwolle hadden we het over toch? :o


    -

    Genius schreef:
    (...)
    En toen konden we elkaar eerst ook nog niet eens vinden hahaha x'D

    Haha indd x'D Maar daardoor werden m'n zenuwen wel minder ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En mogen jullie dan gewoon iemand meeten van je ouders? 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Jaa :9~ Maar wat is het midden ongeveer eigenlijk, Zwolle hadden we het over toch? :o

    Ja das goed. Ik kan Zwolle vast wel vinden :'D En jij kent daar toch wel een beetje de weg?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hahah nee blowen dat wist ik wel, maar de rest :'D
    Jeroen ook niet toch?

    Nee Jeroen ook niet.
    Maar zijn beste vriend + die vriendin (waar ik ook over had verteld ja) die waren dus ook mee. En toen stonden we buiten en vroegen die mensen aan die vriend of hij ook een pil wou en die twijfelde eerst en keek toen Jeroen aan en toen zei hij ja :|. Dus ik had iets van wtf. En die vriendin helemaal boos en ertegenin gaan, logisch natuurlijk. Ik zei ook dat ik haar groot gelijk gaf, hij heeft het niet gedaan want hij had geen toestemming x'D En later zei Jeroen dat het wel verleidelijk is als iedereen om je heen dat doet.. nu durf ik hem niet meer alleen uit te laten gaan x'D


    -

    C0RPSE schreef:
    En mogen jullie dan gewoon iemand meeten van je ouders? 8D

    Ja, ik ken jac toch al 2 jaar via Q en msn en mijn ouders doen sowieso niet zo moeilijk over dingen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C0RPSE schreef:
    En mogen jullie dan gewoon iemand meeten van je ouders? 8D

    Jahoor (krul) Ik heb ook 5 andere meiden een keer gemeet, die had ik leren kennen via een andere site (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee Jeroen ook niet.
    Maar zijn beste vriend + die vriendin (waar ik ook over had verteld ja) die waren dus ook mee. En toen stonden we buiten en vroegen die mensen aan die vriend of hij ook een pil wou en die twijfelde eerst en keek toen Jeroen aan en toen zei hij ja :|. Dus ik had iets van wtf. En die vriendin helemaal boos en ertegenin gaan, logisch natuurlijk. Ik zei ook dat ik haar groot gelijk gaf, hij heeft het niet gedaan want hij had geen toestemming x'D En later zei Jeroen dat het wel verleidelijk is als iedereen om je heen dat doet.. nu durf ik hem niet meer alleen uit te laten gaan x'D

    Nee indd, zou ik ook niet durven :|
    Maar die vriend heeft het dus uiteindelijk niet gedaan omdat zn vriendin het niet wou? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha indd x'D Maar daardoor werden m'n zenuwen wel minder ;p

    Ja klopt, ik was alleen vet bang dat ik op het verkeerde station was uitgestapt x'D


    -

    Phoe. Makkelijke ouders dan o_o Dat valt van die van mij niet te zeggen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Jahoor (krul) Ik heb ook 5 andere meiden een keer gemeet, die had ik leren kennen via een andere site (:

    Dah, ik heb alleen nog maar jou gemeet :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja das goed. Ik kan Zwolle vast wel vinden :'D En jij kent daar toch wel een beetje de weg?

    Ik weet zo ongeveer hoe ik vanaf station in het centrum moet komen ja :'D Jeroen woont tegenover het station dus dat is wel makkelijk dat ik de weg dan weet haha _O_


    -

    C0RPSE schreef:
    Phoe. Makkelijke ouders dan o_o Dat valt van die van mij niet te zeggen..

    Nouja je kunt altijd nog een webcam aanzetten om te bewijzen dat diegene echt is :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet zo ongeveer hoe ik vanaf station in het centrum moet komen ja :'D Jeroen woont tegenover het station dus dat is wel makkelijk dat ik de weg dan weet haha _O_

    JA, dan kun je me aanwijzen waar Jeroen woont :'D
    Ben wel benieuwd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.