• Heui. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    snuggle schreef:
    (...)

    Ahahaha, dan ga ik dit topic helemaal vol spammen ;$
    [weet niet of het mag]

    Tegen jezelf praten enzoo, héél leuk.(krul)


    effort never betrays you

    snuggle schreef:
    (...)
    omfg, dan gaat het nog wel even duren (krul)

    ik heb 1 keer 2 dagen ban gekregen op het forum omdat gaby rose, sevda, sem, jana, geesz en meer het forum helemaal onder spamdee. haha. en toen later 7 dagn ban op heel quizlet omdat we sarcastische opmerkingen maakte onder een foto, we bedoelde het alleen maar lief.. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Lipsy schreef:
    (...)
    Tegen jezelf praten enzoo, héél leuk.(krul)

    denk het zo, je zegt het in het openbaar, maar niemand kijkt/luistert . (krul)


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ik heb 1 keer 2 dagen ban gekregen op het forum omdat gaby rose, sevda, sem, jana, geesz en meer het forum helemaal onder spamdee. haha. en toen later 7 dagn ban op heel quizlet omdat we sarcastische opmerkingen maakte onder een foto, we bedoelde het alleen maar lief.. ;$

    Ja, dat weet ik nog goed.
    Met die offtopics toen, haha.


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik nog goed.
    Met die offtopics toen, haha.

    het was wel geniaaal. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik nog goed.
    Met die offtopics toen, haha.


    ohh, Hahahaha Het forum telt heel veel regels.
    wat zijn eigenlijk alle regels.


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)

    ohh, Hahahaha Het forum telt heel veel regels.
    wat zijn eigenlijk alle regels.

    Weet ik niet.
    Ik heb ze nooit gelezen ofzo, maar ik heb ook nog nooit waarschuwing gehad, dus ik denk niet dat ik veel mis doe.(krul)


    effort never betrays you

    Blijf on-topic.
    Open nieuwe topics in het juiste forum.
    Onzinnige topics alleen in het off-topic forum.
    De volgende topics zijn niet toegestaan:
    'Ik verveel me'- topics
    Hoi/doei- topics
    Topics met alleen smileys of één woord
    Dubbele topics.
    Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen piet en klaas!
    Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    'Lees mijn blog' topics
    'Plaats een reactie op mijn foto’s’ topics
    Rollenbekendmakings topics
    'Ik ben het niet eens met een waarschuwing' topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    Het is niet toegestaan ruzie te maken of uit te lokken.
    Onnodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan.
    Titel van topics mogen geen UBB code bevatten. Het teken De forum signatures moeten aan dezelfde eisen voldoen als de titels.
    Het idee voor een verhaal, de verdeling van de rollen én de bekendmaking van de rollen dienen in één en hetzelfde topic te worden geplaatst. Je kunt altijd een moderator even vragen om de titel van het topic voor je te veranderen.
    Klachten horen thuis in het subforum 'Klachten' en worden geacht normaal geschreven te zijn en een concreet probleem te bevatten. Schelden is ook hier niet toegestaan.
    Het omhoogschoppen van topics, door middel van een nutteloze en nietszeggende reactie, om ze actief te houden is verboden. Onder nutteloos verstaan wij ook een reactie met ‘Niemand?’. Tevens is het verboden een oud topic actueel te maken met een nutteloze toevoeging.
    Het plaatsen van meerdere berichten achter elkaar (een flood) is verboden en wordt gezien als spammen.
    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.
    Bij overtreding van deze regels kan je een forum ban van 48 uur krijgen. Je kunt dan geen nieuwe topics openen of reageren in andere topics.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 16:46 ]


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    Blijf on-topic.
    Open nieuwe topics in het juiste forum.
    Onzinnige topics alleen in het off-topic forum.
    De volgende topics zijn niet toegestaan:
    'Ik verveel me'- topics
    Hoi/doei- topics
    Topics met alleen smileys of één woord
    Dubbele topics.
    Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen piet en klaas!
    Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    'Lees mijn blog' topics
    'Plaats een reactie op mijn foto’s’ topics
    Rollenbekendmakings topics
    'Ik ben het niet eens met een waarschuwing' topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    Het is niet toegestaan ruzie te maken of uit te lokken.
    Onnodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan.
    Titel van topics mogen geen UBB code bevatten. Het teken De forum signatures moeten aan dezelfde eisen voldoen als de titels.
    Het idee voor een verhaal, de verdeling van de rollen én de bekendmaking van de rollen dienen in één en hetzelfde topic te worden geplaatst. Je kunt altijd een moderator even vragen om de titel van het topic voor je te veranderen.
    Klachten horen thuis in het subforum 'Klachten' en worden geacht normaal geschreven te zijn en een concreet probleem te bevatten. Schelden is ook hier niet toegestaan.
    Het omhoogschoppen van topics, door middel van een nutteloze en nietszeggende reactie, om ze actief te houden is verboden. Onder nutteloos verstaan wij ook een reactie met ‘Niemand?’. Tevens is het verboden een oud topic actueel te maken met een nutteloze toevoeging.
    Het plaatsen van meerdere berichten achter elkaar (een flood) is verboden en wordt gezien als spammen.
    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.
    Bij overtreding van deze regels kan je een forum ban van 48 uur krijgen. Je kunt dan geen nieuwe topics openen of reageren in andere topics.

    oh dat zijn er veel.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 16:47 ]


    They fell in love, didn't they?

    o:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 16:48 ]


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    oh dat zijn er veel.

    valt wel mee, dan heb je de regels van neopets nog niet gezien . (krul)


    Life is a beautiful struggle

    En je mag ook caps niet laten op staan, haha.


    effort never betrays you

    daardoor kregen we ook een ban, maar wat nou als je CAPS vast zit ?


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    daardoor kregen we ook een ban, maar wat nou als je CAPS vast zit ?

    dan zit je egt in de shit (krul)


    They fell in love, didn't they?

    GAYBUDDY schreef:
    daardoor kregen we ook een ban, maar wat nou als je CAPS vast zit ?

    Hééééééééé.
    Dan heb je een goed excuus!:9~


    effort never betrays you