• Super ! oke oke. (: je bent niet verplicht om het te lezen, maar als je wil kan het altijd, (:

    nou vanochtend ik kom op school, komen mijn bff's naar me toegerent, en gisteravond kreeg ik al een berichtje met ik heb morgen wat voor je, dus ik oke, leuk ! en zo en vanochtend komt ze naar mij toe met mijn andere beste vriendin, krijgen we gewoon een freaking mooie ring van haar, vriendschaps ringenn weetje wel, en ik was echt blij, maar ik vond het wel geld verspilling.. die dingen zijn harstikke duur, de mijne is roze met roze panter print, die van mijn andere bff, is paars, en die van waarvan we de ringen kregen heeft een groene,
    toen later toen ging ik een discussie aan met mijn echtgenoot, en hoe onze bruiloft was, maar ja wij dus een heel lul verhaal verzinnen, wat echt grappig waas, en toen lag ik op de grond van het lachen, toen later kreeg ik spontaan een knuffel van mijn crush, en dat vond ik ook helemaal geweldig ! -haha wie niet als die een knuffel krijgt vann een crush.- nou dus mijn dag kon zowiezo al niet stuk, wou hij vanmiddag met mij chille, dus wij chille, gezellig, en toen later toen later ben ik toch maar naar huis gegaan, en nu zit ik hier, dit forum bericht te schrijven ! en over precies een maand ben ik jarig. :9~
    echt waar mijn dag was awesomee ! (:

    en hoe was jullie dag ? :9~


    Life is a beautiful struggle

    Geniaal xd mja mijn dag was wel ok =P moest met een vak vegen enal.. nja ik moest samen met een jonge hij zo; dit heb ik al moeten doen op me vorrige school
    ikke; dan weet je wel dat je het nu verkeerd doet hea ? je moet voor je uit vegen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja wel leuk denk ik x'D


    -

    Amistad schreef:
    Geniaal xd mja mijn dag was wel ok =P moest met een vak vegen enal.. nja ik moest samen met een jonge hij zo; dit heb ik al moeten doen op me vorrige school
    ikke; dan weet je wel dat je het nu verkeerd doet hea ? je moet voor je uit vegen xd

    k snap het niet. ;$ ;$


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    k snap het niet. ;$ ;$


    Die jonge had op zijn andere school het onderdeel vegen al gehad.. Dus hij moest het over nieuwdoen.. alleen hij deed dat verkeerd =P terwijl je zal denken, omdat tie het al heeft gehad hij het goed doet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Die jonge had op zijn andere school het onderdeel vegen al gehad.. Dus hij moest het over nieuwdoen.. alleen hij deed dat verkeerd =P terwijl je zal denken, omdat tie het al heeft gehad hij het goed doet

    okee daat is best wel dom van die gast om het dan ook nog verkeerd te doen. haha !


    Life is a beautiful struggle

    Geweldig!
    Eerst had ik me 25 minuten verslapen en toen ik mijn licht aandeed knapte mijn lamp en viel t stroom uit.
    En had ik al weinig tijd om naar de meterkast te lopen dus deed ik alles op de tast en liet ik mijn oorbel vallen (die ben ik nu dus kwijt).
    En toen ik eenmaal buiten stond was het super koud!!
    en oja, een 4.2 voor wiskunde =/


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Haha, wat leuk.
    Mijn dag viel wel mee, hoor.
    Ik dacht dus eerst dat we studie zouden hebben voor LO, maar uiteindelijk was dat dan toch niet, dat was niet zo geweldig.
    Maar uiteindelijk was LO dan nog best wel leuk.:Y)


    effort never betrays you

    ik viel -knal- op de grond bij L.O.(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mm, mijn crush aaide over mijn rug toen ik bij mijn kluisje zat en dat weet ik omdat mijn vriendin het zag. Verder was het allemaal wel saai.


    Your call, Detective Shinypants.

    Coopertest met lov, en ik heb lekker een 7.5 (nerd)
    En daarna gingen we een heel melig rugbyspelletje doen waardoor ik en mijn friends de hele tijd de slappe lach hadden. :Y)
    Maar twas koud ):
    En we gingen de film; The Freedom Wrighters kijken met 2 uur + pauze Mentorles, had ze speciaal voor ons geregeld dat wiskunde wegviel (:
    En mn vriendin die ik ken gaat morgen al gewoon op vakantie!
    Nouja, familiebezoek in Afghanistan Ö.
    Maar inelkgeval, was niet slecht vandaag (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Saai, dan grappig, dan raar, dan saai.
    En ik ben (alweer) van de trap gevallen. Mijn crush zag alles. Niet leuk...
    Volgens mij vindt hij me ook niet leuk, hij keek me echt zo aan van WTF.
    Nja,... Too bad...

    Niet echt een leuke dag dus eigenlijk...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Saai, dan grappig, dan raar, dan saai.
    En ik ben (alweer) van de trap gevallen. Mijn crush zag alles. Niet leuk...
    Volgens mij vindt hij me ook niet leuk, hij keek me echt zo aan van WTF.
    Nja,... Too bad...

    Niet echt een leuke dag dus eigenlijk...

    ;| morgen gaat het allemaal wel beter !


    Life is a beautiful struggle

    Klinkt leuk inderdaad (:

    Mijn dag was eh, sloom, want ik ben fucking moe (krul) Ik viel bijna in slaap onder wiskunde, totdat die vent ineens mijn naam schreeuwde.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn dag was wel goed. Ik heb vandaag gehoord dat ik een 8.1 voor mijn Engelse tekstverklaren heb gehaald :') Al heb ik voorhoofdsholte ontsteking, wat de dag ietsjes minder goed maakte.


    To live would be an awfully big adventure

    Heatherfield schreef:
    Klinkt leuk inderdaad (:

    Mijn dag was eh, sloom, want ik ben fucking moe (krul) Ik viel bijna in slaap onder wiskunde, totdat die vent ineens mijn naam schreeuwde.

    heb ik ook vaak last van.


    Life is a beautiful struggle