• Jaaaa, ik ga morgen met school voor 5 dagen naar Parijs! En me tas is een beetje tering zwaar en ik heb een beetje veel eten bij ;$ Hahaha. Komt wel goed! Nou, ik ben dus weg van 9 tot en met 13 mei in Parijs. Niet dat iemand me gaat missen, maar ik denk laat ik het toch maar eventjes melden (nerd)

    Ahhh Parijs is leuk ;D


    SLOAN.

    mag ik mee?(krul)


    Shoganai i ne~

    Aaaah j'aime Paris. Heel veel plezier!


    It's time to be happy again.

    Jaloeeeers :o


    As travars

    Parijs is fantastisch, veel plezier!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Prosecco schreef:
    Aaaah j'aime Paris. Heel veel plezier!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Veel plezier! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn oma zit nu in Parijs ^^
    Schijnt dat er óntzettend weel zwarte mensen zijn, Tunesiërs enzo die op de straat zitten te bedelen en prul te verkopen..
    Veel plezier nog ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 16:55 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Mijn oma zit nu in Parijs ^^
    Schijnt dat er óntzettend weel zwarte mensen zijn, Tunesiërs enzo die op de straat zitten te bedelen en prul te verkopen..
    Veel plezier nog ^^

    Dat is wel zo, vooral als je naar de eifeltoren gaat, daar staan ze allemaal dingen te verkopen. Maar daarom hoef je het het niet zo negatief uit te drukken. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Have fun! :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Veel plezier,
    maar, eerlijk? Parijs suckt!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    BEL0VED schreef:
    Mijn oma zit nu in Parijs ^^
    Schijnt dat er óntzettend weel zwarte mensen zijn, Tunesiërs enzo die op de straat zitten te bedelen en prul te verkopen..
    Veel plezier nog ^^

    Ja, hahaha. Dat was ook heel erg in Berlijn dus daar weet ik wel hoe ik daar mee om moet gaan, lol.

    Alexis schreef:
    Ahhh Parijs is leuk ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik snap niet wat mensen zo geweldig aan Parijs vinden,zo geweldig vond ik het er niet.
    Maar veel plezier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Martyr schreef:
    Jaloeeeers :o


    It's going to be difficult, but not impossible.