• heb ik onze fruitschaal verandert in een suikerexplosie. :Y)
    Ik houd af en toe wel eens van een beetje snoep, maar zoveel als dit... is natuurlijk wel een beetje overkill. Hoewel ik het vroeger met gemak binnen 1 dag naar binnen zou kunnen werken... maar dat is dan weer omdat je als kind toch vaker suiker eet in plaats van hartig, lijkt me. :')

    Waar wil ik heen met dit topic? geen idee. Wat is je favoriete snoep/koek?

    Mijn favoriete snoep is Ferrero Rocher en eigenlijk zowat alles waar veel chocolade en geen fruit in zit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben een chips/borrelnootjes persoon. :Y)

    Maar van die meergranen biscuits zijn lekker. En Sultana achtige koekjes met bosvruchten van de Aldi. :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    Waar je heen wilt met dit topic? Natúúrlijk ga je dit weggeven aan hele lieve andere Q'ers, duhh.

    Heel veel smikkelplezier gewenst!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dat is een goedgevulde snoepschaal! Dat is wel erg veel om voor een kind om in een dag naar binnen te werken, hoewel met Sint Maarten en de dag erna was het misschien wel veel.

    Favoriet snoep: Biggetjes/Yoghurt gums/Banaantjes (wel die van Haribo)

    Koek: Roze koeken


    Physics is awesome

    Ik crave nu heel erg van die witte knetter smurfchocolade na het aanblik op jouw fruitschaal... Maar ben te moe om naar de supermarkt te gaan :c

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 20:34 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Lekker!
    Ik heb net een Magnum Double Chocolate op :9~

    Ik ben heel erg gek op spritsen. Maar het ligt denk ik ook wel een beetje aan m'n humeur waar ik zin in heb. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb graag karamelblokjes, melk chocolade of lekkere zandkoekjes. Al vind ik een bakje chips ook wel lekker (het liefst naturel chips)


    26 - 02 - '16

    Het liefst koop ik een voordeelverpakking snickers bij de Kruidvat als ze in de aanbieding zijn. Verder lust ik ook wel een zak 'kinder chips'; wokkels, nibbits, pomberen :Y) Ook ben ik (zoute)popcorn verslaafd.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Rai schreef:
    Mijn favoriete snoep is Ferrero Rocher en eigenlijk zowat alles waar veel chocolade en geen fruit in zit.

    Oh die zijn ook echt heel lekker ja!
    Kalokagathia schreef:
    Ik ben een chips/borrelnootjes persoon. :Y)

    Maar van die meergranen biscuits zijn lekker. En Sultana achtige koekjes met bosvruchten van de Aldi. :Y)

    Kan ik me ook wel in vinden. Vooral op weekendavonden haha.
    VeniVidiVici schreef:
    Waar je heen wilt met dit topic? Natúúrlijk ga je dit weggeven aan hele lieve andere Q'ers, duhh.

    Heel veel smikkelplezier gewenst!


    Hahaha. Als het kon, zou ik het met liefde doen!

    MacGyver schreef:
    Dat is een goedgevulde snoepschaal! Dat is wel erg veel om voor een kind om in een dag naar binnen te werken, hoewel met Sint Maarten en de dag erna was het misschien wel veel.

    Favoriet snoep: Biggetjes/Yoghurt gums/Banaantjes (wel die van Haribo)

    Koek: Roze koeken

    Ah joh, als ik kijk naar hoeveel snoep ik vroeger (stiekem) at.... echt niet normaal hoor haha.

    Biggetjes omg, dat waren vroeger echt m'n faves.
    Manoeuvre schreef:
    Ik crave nu heel erg van die witte knetter smurfchocolade na het aanblik op jouw fruitschaal... Maar ben te moe om naar de supermarkt te gaan :c

    Ik zag (de knetterversie) laatste zelfs bij de AH liggen! Was dat altijd al zo?
    Chilton schreef:
    Lekker!
    Ik heb net een Magnum Double Chocolate op :9~

    Yuuuum!

    Apostolopoulos schreef:
    Ik ben heel erg gek op spritsen. Maar het ligt denk ik ook wel een beetje aan m'n humeur waar ik zin in heb. :')

    Jaa, humeur doet ook veel inderdaad haha.
    Moggy schreef:
    Ik heb graag karamelblokjes, melk chocolade of lekkere zandkoekjes. Al vind ik een bakje chips ook wel lekker (het liefst naturel chips)

    Toevallig zitten er ook karamelblokjes in mijn snoepzak hehehe.
    Azriel schreef:
    Het liefst koop ik een voordeelverpakking snickers bij de Kruidvat als ze in de aanbieding zijn. Verder lust ik ook wel een zak 'kinder chips'; wokkels, nibbits, pomberen :Y) Ook ben ik (zoute)popcorn verslaafd.

    Bleh, zoute popcorn hahaha. Ik heb dat nooit echt "leren" eten of zo. Altijd zoet.
    Kan me nog herinneren dat ik een keer zoet had besteld bij de bios, en dat ze me zout gaven. Weet je hoe raar het is wanneer je zoet verwacht te eten en het opeens zout is haha.