• Duuuude ik vind het echt raar om me te bedenken dat ik over een week voor 4 dagen met school in facking Parijs zit :3
    Aangezien ik 2 keer in Tsjechië ben geweest toen ik nog superjong was, één keer in Turkije en verder eigenlijk nooit buiten de Benelux/Duitsland, vind ik het super :'D Ook aangezien ik ontzettend van andere culturen en reizen enzo hou.
    Maar ok, zonder bullshit, Parijs dus. Alleen jammer dat we die ondergrondse catacomben met een miljoen lijken niet meer gaan bezoeken omdat je dat moest reserveren, was net van plan om die film daarover te gaan kijken de dag van tevoren :'D
    En het leukste is dat alle stomme, arrogant, popi-jopi kiddo's zich hebben opgegeven voor Londen, dus zijn we met een kleinere én leukere groep én we hebben best chille leiding :3
    En mijn bf en ik zijn van plan om vooral veel streken uit te halen en in de problemen te komen (Why? Omdat dat gewoon leuk is :'D)(klinkt eigenlijk best wel zielig. Ach boeiend), en vooral heeeuuul veeuuul te gaan shoppen én een jongen waar ik al meer dan een jaar zit te kloten (qua relatie you know), hoewel het allemaal aan mij lag dat we niks hebben maar boeiend, gaat ook mee, dus who knows.. ^^
    Oké deze informatie heeft jullie levens niet beter, landuriger of veelbetekenender gemaakt maar ik ben moe en vrolijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Catacombs! Dat wil ik ook zo gvd graag zien jonge :'D En die film is wel vet :3
    Nou, veel plezier! :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Catacombs! Dat wil ik ook zo gvd graag zien jonge :'D En die film is wel vet :3
    Nou, veel plezier! :3

    Hahaha ja zeker. Vooral als ik mensen vertel over de film, en dan 'En op het eind blijkt het een grap te zijn, wordt ze helemaal gek en maakt ze iedereen dood'. :'D
    Ik baal wel dat we er niet heen gaan man.. Weet je hoe veel manieren ik al had bedacht om iedereen de stuipen op het lijf te jagen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Duuude, waarom naar Londen gaan als je naar Parijs kunt o.o? Must be pretty dumb XD
    Maar da's wel best cool! Ik ga aan het eind van het schooljaar met school naar Parijs : D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    xSHINee schreef:
    Duuude, waarom naar Londen gaan als je naar Parijs kunt o.o? Must be pretty dumb XD
    Maar da's wel best cool! Ik ga aan het eind van het schooljaar met school naar Parijs : D

    Nouja, wij wouden ook wel naar Londen, omdat een I(L)London trui vetter is dan I (L) Paris.. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.