• Ik liep net met een vriendin, mijn crush & een andere jongen naar huis toe en ik was al echt de hele dag vet irritant bezig met die vriendin. Ik weet niet precies waarom, maar we waren echt HEEL irritant haha :Y)
    Anyway, ik maakte een beledigende grap tegen die vriendin, en we lachten haar uit. Dus zij duwt mij voor de grap een struik in. Daarna duwde ik haar tegen een lantaarnpaal, zij mij tegen een prullenbak, ik haar tegen een heg, etc. Vonden we zelf heel grappig (cat)
    Op een gegeven moment kwamen we bij een sloot, zegt die vriendin voor de grap zo: 'Ja, laten we Elisa in de sloot gooien.'
    Dus zij mijn armen beet pakken terwijl ik op de grond viel van het lachen. En die gasten stonden zo een beetje toe te kijken. Dus die vriendin zo: 'Kom helpen dan!'
    Zij vet dreigend op mij afkomen en ik vet krijsen :') Uiteindelijk wist ik mijn crush een dreigende trap in zijn richting te geven en toen liep ie grijnzend weg want hij was bang voor me (krul) En toen wist ik mijn tas en arm gelukkig ook nog weg te trekken en ben ik keihard voor ze weggerend, terwijl zij gierend van het lachen achter me aan gingen rennen.

    Zo, dat was leuk dus dat wou ik even vertellen jaja (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Dus zij duwt mij voor de grap een struik in. Daarna duwde ik haar tegen een lantaarnpaal, zij mij tegen een prullenbak, ik haar tegen een heg, etc."
    Bij het lezen van dit ging ik echt stuk. :'DD


    If we had not a soul, music would have created it.

    Geweldig x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geniaal : )


    They fell in love, didn't they?

    Apocalyps schreef:
    "Dus zij duwt mij voor de grap een struik in. Daarna duwde ik haar tegen een lantaarnpaal, zij mij tegen een prullenbak, ik haar tegen een heg, etc."
    Bij het lezen van dit ging ik echt stuk. :'DD


    Haha, ik zat daar ook dik om te grijnzen. Heel gezellig. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Haha, ik zat daar ook dik om te grijnzen. Heel gezellig. 8D

    Nou dat was nog aardig eigenlijk 8D We waren elkaar de hele dag aan het uitschelden en iedereen dacht dat we ruzie hadden, maar dat vonden wij zo geweldig dat we er de hele dag mee doorgingen :') En ik had ook nog een deur in haar gezicht gegooid en zij duwde een tafel in mijn buik.

    Damn, ik was echt vervelend :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Nou dat was nog aardig eigenlijk 8D We waren elkaar de hele dag aan het uitschelden en iedereen dacht dat we ruzie hadden, maar dat vonden wij zo geweldig dat we er de hele dag mee doorgingen :') En ik had ook nog een deur in haar gezicht gegooid en zij duwde een tafel in mijn buik.

    Damn, ik was echt vervelend :')


    Hahahahahaha. Brilliant! 8D

    Ik zou echt geld betaald hebben voor een kaartje om jullie te kunnen volgen de hele dag. Ik ga zelf ook altijd stuk om dat soort dingen. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Hahahahahaha. Brilliant! 8D

    Ik zou echt geld betaald hebben voor een kaartje om jullie te kunnen volgen de hele dag. Ik ga zelf ook altijd stuk om dat soort dingen. 8D

    Nou dan is er toch nog iemand die het grappig vond, want iedereen zat ons de hele dag aan te kijken van 'wtf' :') Maar je mag me best een dagje betaald volgen hoor :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hihi, zoiets deed ik ook vanmiddag. We gingen een vriendin achterna zitten en ondergooien met versnipperde bladeren xD


    make cake, not war

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Nou dan is er toch nog iemand die het grappig vond, want iedereen zat ons de hele dag aan te kijken van 'wtf' :') Maar je mag me best een dagje betaald volgen hoor :Y)


    Bedankt, maar ik heb al een relatie. (krul)
    Grapje.(nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahaha,geweldig xD


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.