• Haai ,

    een tijdje geleden heb ik een quiz op quizlet gezet!
    Maar die kwam maar niet bij Nieuwste quizen! :S
    Vandaag wou ik nog es proberen en heb ik die quiz om 15.03 gemaakt en na 15/20 min. online gezet.
    Dan ga ik naar Nieuwste quizen en klik ik ergens op de 1e pagina op een quiz en zie dat deze om 15.00u was ontworpen! De quiz er boven was om 15.12 u ontworpen! Maar de mijne staat er nooit meer tussen! Ik heb dus allemaal nieuwe quizjes en die zijn dus
    0 X gemaakt , soms staat er wel een 1 of een 2 , maar ik wil mijn quizen terug bij nieuwste quizlets zetten!!
    Weet er iemand ik dat kan doen??

    XxKyleen


    You'll never dream alone. <3

    Heb je ze geacctiveerd?

    Heb je ze geacctiveerd?

    Ja , ik accteveer ze , en nog staan ze er niej in!
    Vind ik wel irri , want op mijn ander account helloxlife (samen met vriendin) , gebeurt dat niet :8


    You'll never dream alone. <3

    K denk dat 'k wel weet x)
    Zodra je op 'naar volgende stap' drukt is je quizlet aangemaakt, en staat hij tussen nieuwe quizlets [alleen ziet niemand die omdat die niet is geactiveerd]
    Dus hoe langer je met de uitkomst en vragen bezig bent hoe verder die komt te staan.
    Dus zeg maar als je 10 minuten nadat je op die link hebt geklikt hem activeerd kan die al op pagina 3/4 staan xD
    [Lekker vaag maar oké [a]]


    "...she made her home in between the pages of books."

    Heb je wel vragen?
    want zonder doetie dat niet..
    das weer zo'n ding, die rutger bedacht heeft, voor de kwaliteit van de quizen..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    Heb je wel vragen?
    want zonder doetie dat niet..
    das weer zo'n ding, die rutger bedacht heeft, voor de kwaliteit van de quizen..:P


    SOms heb ik vragen soms niej xD

    Maar toch komen ze er niej op xD
    Maar op die nieuwe van vanmiddag staat er een vraag bij


    You'll never dream alone. <3

    K denk dat 'k wel weet x)
    Zodra je op 'naar volgende stap' drukt is je quizlet aangemaakt, en staat hij tussen nieuwe quizlets [alleen ziet niemand die omdat die niet is geactiveerd]
    Dus hoe langer je met de uitkomst en vragen bezig bent hoe verder die komt te staan.
    Dus zeg maar als je 10 minuten nadat je op die link hebt geklikt hem activeerd kan die al op pagina 3/4 staan xD
    [Lekker vaag maar oké [a]]


    Normaal staat dat toch per tijd??

    Maar heb al al die pagina's doorgekeken en ze staan er niej bij :S


    You'll never dream alone. <3

    Weet niemand wat het is??


    You'll never dream alone. <3