• Morgen vier ik mijn verjaardag voor vrienden van mij en we waren van plan om gewoon lekker veel te eten en een film te kijken. Ik heb al een week lang Paranormal Acitivity in mijn hoofd. Dus nu was het zo, dat een paar jongens uit mijn klas heel bang zijn voor die film en dat zei ik ook voor de grap tegen mijn ouders. Toen vroeg mijn moeder welke film ik dan van plan was om te gaan kijken. En toen mocht ik die film opeens niet meer zien omdat hij dan te eng was!

    Dus mijn vader zei, laat het nou even en vraag het later opnieuw. Dus ik vandaag heel rustig naar mijn moeder toe; 'Mam, ik heb op school beetjenagevraagd en niemand heeft er iets op tegen om die film te zien. Mogen we hem alsjeblieft gewoon kijken?' Haar antwoord: 'Ik heb van de moeder van [..] gehoord dat die film veel te eng is, ik wil dat gewoon niet kies maar een andere leuke enge film uit'
    WHATTHEFUCK.

    Echt he, wat zouden jullie nu doen? Ik ben nu van plan om aan iemand te vragen of die hem gewoon mee neemt vanuit de videotheek en dat ik hem gewoon terug betaal. Kunnen we hem alsnog kijken, want ik wil deze film gewoon zien..

    EDIT: Het grappige is nog wel: ik héb die film al eens gezien. Hier bij mij thuis toen er vriendinnen kwamen logeren. Toen was het wel allemaal goed. Ik mag hem nu alleen niet zien omdat andere er een beetje bang voor zijn. En ze zegt dat het geen griezelfeest hoort te worden.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 17:37 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, wat een bullshit, alleen het einde van die film was een beetje eng :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb 'm gezien en hij is best wel eng,
    maar niet zo eng dat je het niet meer zou mogen kijken.
    Het enige enge zijn die schrik momentjes, that's all 8D
    & dat laatste idee klinkt opzich wel slim 8D

    mmh, ik weet niet wat je moet doen. Ik heb die film gezien, ontzettend slecht en nep, naar mijn mening mis je er niks aan ;)

    Paranormal Acitivity is niet zooo eng. je bent misschien voor het slapen en beetje bang mar dat is het! ik heb die film gezien -ik ben 13- en ik ben er niet echt bang voor het vald wel mee -vindt ik:X-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die film was helemaal niet eng :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    nog niet gekeken xd,
    dus ik kan je niet helpen.


    They fell in love, didn't they?

    Het grappige is nog wel: ik héb die film al eens gezien. Hier bij mij thuis toen er vriendinnen kwamen logeren. Toen was het wel allemaal goed. Ik mag hem nu alleen niet zien omdat andere er een beetje bang voor zijn. En ze zegt dat het geen griezelfeest hoort te worden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Gefeliciteerd,
    jaja, ouders wat moeten we er mee.
    we kunnen niet met ze en ook niet zonder ze.
    Mijn ouders weten eigenlijk nooit welke films ik kijk en als ik er van een weet dat ze niet willen dat ik die zie,zeg ik dat ik een andere kijk, ze hebben daar vaak toch geen verstand van.

    veel plezier
    xxx


    Never mess with a girl, you get hurt

    Een vriendin van mij kan ook niet tegen horrorfilms, en die kijken we dan ook nooit met haar. Dus opzich snap ik je moeder wel, dat je ook rekening houd met mensen die dat niet zo leuk vinden. Maar ze kunnen alsnog gewoon hun ogen dicht doen toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb die film in de cinema gezien en.. ik hield er niet van. o.o Maar ja, het is jullie keuze om de film te zien. Ik vind niet dat je ouders daarover moeten beslissen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Kan me er wel wat bij voorstellen dat je moeder dat zegt. Ik kan zelf totaal niet horrorfilms dus zou ik het ook fijn vinden dat als ik ergens film ging kijken dat het dan geen horror is (:


    -

    waar gaat die film eigenlijk over??

    ik heb laatst ook een feestje gehad van een vriendin en we keken ook een enge film. ze zei dat het thriller was, maar het was een vette horror!! (we keken house of wax) iedereen vond hem echt doodeng, maar we mochten die ook gewoon kijken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    xD Het schijnt dat er door die film mensen een hartaanval gekregen hebben en dat je hem daarom niet mag zien. Maar toch vind ik het niet aan je ouders om dat te beslissen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou, mijn moeder heeft mij nooit verteld wat ik wel en niet mocht zien. Misschien was dat achteraf beter geweest als ze dat wel deed, maar goed: je bent al 15 en ik persoonlijk vind het onzin dat je dan geen horrorfilm mag zien. Kortom: ik zou schijt hebben. Maar goed, mijn adviezen zijn soms niet altijd raadzaam om op te volgen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Heatherfield schreef:
    Haha, wat een bullshit, alleen het einde van die film was een beetje eng :')


    Everything is worse without music.