• Hee.<3

    Ik wil graag op dít account van mij een serie beginnen alleen heb even geen idee wat voor een! Heeft iemand enig idee? Maar het moet wel met TH te maken hebben =]
    -De beste kies ik er dan weer uit en die krijgt een rol in mijn serie!


    Koesje.

    over TH--> Lovestory met Gustav (zijn er niet zoveel geloof ik)

    niet over TH--> over jou gestoorde leve!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    even na denken
    ga een film verquizen ik heb ooit costa verquizlet maar die heb ik verwijderd.

    even na denken
    ga een film verquizen ik heb ooit costa verquizlet maar die heb ik verwijderd.


    Is wel leuk hoor, Maar ik wil eigenlijk iets dat met TH te maken heeft! =]

    Nou dat kan toch ook ik geef een voorbeeld van costa ken je die film of niet ?

    Ja dat vindt ik ookn goed idee, maak van een film een verhaal :). Een Tom love story (A).

    Nou dat kan toch ook ik geef een voorbeeld van costa ken je die film of niet ?


    Ken het wel =] Maar ben half weer vergeten -.0

    Over TH, BillLovestory of een TomLovestory

    Ff ideejtjes voor een quiz(weet niet of je er wat aan hebtxD)

    Over uhms...... een Meisje die Stewardes is van Luftthansa ofso en daar ontmoet ze TH,

    of Over Iemand die Opgesloten zit op een hotel kamer waar Th in gaat verblijven, en dat TH haar uiteindelijk vinden

    i know de ideejen sucksxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik zal mijn verhaal wel even vertellen

    je gaat met 4 vriendinnen naar de costa blanca en daar lopen propers rond en de 4 propers zijn tom,bill,georg en gustav. zo iets kan je bijvbeeld doen. of ga de titanic doen maar das best moeilijk.

    ik zal mijn verhaal wel even vertellen

    je gaat met 4 vriendinnen naar de costa blanca en daar lopen propers rond en de 4 propers zijn tom,bill,georg en gustav. zo iets kan je bijvbeeld doen. of ga de titanic doen maar das best moeilijk.


    écht een leuk idee hoor! =] Maar ik ga even verder lezen wat de rest nog heeft.

    Wel , misschien kun je het doen over dit :
    een meisje die in een gekkenhuis terecht is gekomen maar uiteindelijk niets gedaan heeft.Ze ontspoorde toen ze vernam dat haar ouders zijn omgekomen toen greep ze naar de drank. Nu is ze aan het afkicken in een gekkenhuis. Iemand die er ook verblijft is 1 van haar grootste nachtmerries , ze neemt drugs (dat andere meisje dus) en heeft tijdens een sekspartij haar onenightstand vermoord omdat ze nog niet over haar misgelopen relatie heen was.Toen ze vernam dat jij met de jongen verkering had waar zij nog zoveel voor voelde zijn haar stoppen doorgeslagen , nu aast ze op wraak.
    Tijdelijk worden jullie op een ander blok gezet waar je naast een hele leuke jongen slaapt : Andreas. Hij heeft ook een drankprobleem.
    Je voelt je erg down omdat je geen vrienden meer hebt , tot andreas op het idee komt zíjn vrienden uit te nodigen.


    Zo goed?

    xD

    hier heb ik dus over gedroomd.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    BOE!!! hed ik ff zin in srry. Ik denk aan een Georg qiuzlet of idd een film of tv serie die je goed vindt
    XxX me


    Let The Darkness Be My Light <3<3

    Wel , misschien kun je het doen over dit :
    een meisje die in een gekkenhuis terecht is gekomen maar uiteindelijk niets gedaan heeft.Ze ontspoorde toen ze vernam dat haar ouders zijn omgekomen toen greep ze naar de drank. Nu is ze aan het afkicken in een gekkenhuis. Iemand die er ook verblijft is 1 van haar grootste nachtmerries , ze neemt drugs (dat andere meisje dus) en heeft tijdens een sekspartij haar onenightstand vermoord omdat ze nog niet over haar misgelopen relatie heen was.Toen ze vernam dat jij met de jongen verkering had waar zij nog zoveel voor voelde zijn haar stoppen doorgeslagen , nu aast ze op wraak.
    Tijdelijk worden jullie op een ander blok gezet waar je naast een hele leuke jongen slaapt : Andreas. Hij heeft ook een drankprobleem.
    Je voelt je erg down omdat je geen vrienden meer hebt , tot andreas op het idee komt zíjn vrienden uit te nodigen.


    Zo goed?

    xD

    hier heb ik dus over gedroomd.


    Wauw! Dat vind ik écht een super idee! Deze neem ik. =]

    DEREST BEDANKT VOOR HET HELPEN VERZINNEN!
    Welke rol wil je?? ik maak ff een topic.