• Op school hebben we het over Geert Wilders gehad met wat stellingen en meer dan de helft van de klas was positief naar hem dus vroeg ik me af hoe mensne op Quizlet daar van vinden.

    1. Wilders is een gevaar?
    2. Wilders zet aan tot haat?
    3. Wilders leid aan tot discriminatie?

    1. Nee.
    2. Opzich, wie z'n voorstanders heeft, heeft ook z'n haters.
    3. Nee. Hij discrimineert niet, hij wilt aanpassingen en vooral de Nederlandse cultuur behouden. Ik vind het persoonlijk ook dat we te veel asielzoekers en buitenlanders binnenlaten.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 12:22 ]


    your eyes are like stars in the night.

    1. Nee Hij komt gewoon uit voor zijn mening dat mach hier in Nederland.
    2. Dat kan want, sommige zijn het met hem eens. ik persoonlijk zelf moch de groep die hij minder vidn al niet dankzij 9-11-2001
    3. Nee dat hoeft niet want, als hij over christenen of boedisten zou praten was het vast minder erg de Islam reageert gewoon te sterk op hem.

    1. Ja.
    2. Ja.
    3. Ja, hij zegt toch dat álle buitenlanders naar hun eigen land moeten. Ik ga hier niet weg hoor, alleen omdat zo'n vent dat wilt.


    I live for the applause, you will die for it.

    1. Wilders is een gevaar?
    Nah. Hij kan toch de Grondwet niet veranderen.
    2. Wilders zet aan tot haat?
    Nee. Wel tot angst. Hij maakt een deel van de autochtone bevolking bang voor een groep die niet gevaarlijk is. (Ja, de extreme moslims, die wel... maar extreme christenen zijn ook gevaarlijk).
    3. Wilders leid aan tot discriminatie?
    Ja. Hij wil andere regels voor bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland, dan voor 'de gewone, hardwerkende Nederlander'.


    I am an idiot, I move.

    1. Nee,
    2. Ja,
    3. Nee hij discrimineert niet, hij wilt dat Nederland, zijn eigen cultuur behoud..


    Everything is worse without music.

    Wilders is een man die graag alles van een kant bekijkt. Omdat dat eenmaal het makkelijkst is. En daar botst hij vanzelf tegen aan als hij doorkrijgt dat hij loze beloftes maakt.

    Aanzetten tot haat vind ik dan weer te ver gaan. Jij als individu kiest er zelf voor of je wil geloven wat je hoort.

    Wel vind ik hem discriminerend, want hij valt een geloof aan en de mensen die dat geloof aanhangen.Politicus of niet. Respect hoort voorop te staan in een samenleving.

    Hoe wil je politicus zijn van een multiculti land als je een deel van de inwoners eigenlijk niet wilt? in dat opzicht vind ik Wilders gevaarlijk..
    Ik ben bang dat we straks, dankzij wilders Autochtoon tegenover allochtoon hebben.. En dat is juist iets wat we de afgelopen jaren zo mee bezig waren.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    1. Nee, hij is heel goed voor Nederland.
    2. Nee... meer tot angst, de Islam gaat erop reageren uit angst.
    3. Beetje, sommige aanhangers gaan teveel in zijn ideeën op en gaan discrimineren, hij zelf doet dat niet.


    Més que un club.

    1. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem.
    2. Ja
    3. Ja


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    1. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem.
    2. Ja
    3. Ja


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet niets van de Nederlands politiek.
    Maar die Wilders moet toch wel een erg geval zijn want er wordt serieus wat drama over hem gemaakt, hier.(krul)


    effort never betrays you

    1.ja en nee
    2.ook ja en nee er zijn altijd mensen die iets haten ik denk dat het nie zoo veel uitmaakt
    3nee hij zegt wel een beetje het zelfde als iedere nederlander -niet alle dingen- bijvb het boerka verbod


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Turn schreef:
    1. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem.
    2. Ja
    3. Ja


    They fell in love, didn't they?

    1. Wilders is een gevaar? ja want het kan leiden tot aanslagen en nee want wat moet hij doen dan???
    2. Wilders zet aan tot haat? ja
    3. Wilders leid aan tot discriminatie? ja


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Turn schreef:
    1. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem.
    2. Ja
    3. Ja



    _O_


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Turn schreef:
    1. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem.
    2. Ja
    3. Ja


    Wilders zegt alleen wat hij níet wil,
    Hij geeft geen oplossingen.
    Ik mag dan wel buitenlands bloed hebben maar ik heb een nederlands paspoort.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..