• Ik ben nog niet zo lang op Q en ik heb dus een vraag.
    waarom is er een speciaal forum, en heel veel quizen en verhalen,
    over tokio hotel?

    x


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Omdat TH in 2008 hier echt een rage was. Je kon Quizlet toen een TH-fansite noemen. Álles ging gewoonweg over TH. :'D


    Let the Night embrace you

    omdat tokio hotel volgens sommige hier kennelijk heel belangrijk is en om de mensen die er niet van houden ervoor te behoeden -over forum-

    verhalen schrijven ze omdat ze het kennelijk leuk vinden (nerd)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omdat Tokio Hotel een hele lange tijd het nummer 1 onderwerp was hier, en omdat er nog steeds heel erg veel fans zitten hier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Omdat Tokio Hotel een hele lange tijd het nummer 1 onderwerp was hier, en omdat er nog steeds heel erg veel fans zitten hier.


    effort never betrays you

    wat zij zeggen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Solita schreef:
    Omdat TH in 2008 hier echt een rage was. Je kon Quizlet toen een TH-fansite noemen. Álles ging gewoonweg over TH. :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb ook een vraagje: zijn Tom en Bill Kaulitz van Tokio Hotel? Dat weet ik dus nooit (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Seel schreef:
    wat zij zeggen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rooftops schreef:
    Omdat Tokio Hotel een hele lange tijd het nummer 1 onderwerp was hier, en omdat er nog steeds heel erg veel fans zitten hier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FreeRunner schreef:
    Ik heb ook een vraagje: zijn Tom en Bill Kaulitz van Tokio Hotel? Dat weet ik dus nooit (cat)

    Hahahaha je maakt nu toch een grapje hè? Die horen bij the Pussy Cat Dolls, hahaha. Oké grapje. Maar het antwoord is sws ja.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:54 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoals de rest al zei :3

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 20:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    FreeRunner schreef:
    Ik heb ook een vraagje: zijn Tom en Bill Kaulitz van Tokio Hotel? Dat weet ik dus nooit (cat)

    Ja hehe <3