• Hoever zou je gaan voor iets van Tokio Hotel?

    En dan vooral voor een email of gsmnummer fzzo... =D

    x

    ik weet niet.. ik zou als een randdebiel tegen een standbeeld gaan schuren voor telefoonnummer van Georg?


    The economy is suffering, let it DIE!

    whaha mijn OEOE danse opvoeren krijg zow die nr. x] ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik weet niet.. ik zou als een randdebiel tegen een standbeeld gaan schuren voor telefoonnummer van Georg?

    Dat zou ik eigelijk ook wel doen, maar dan moet hij hem wel vrijwillig en persoonlijk geven.


    blame the bully.

    (...)
    Dat zou ik eigelijk ook wel doen, maar dan moet hij hem wel vrijwillig en persoonlijk geven.


    oe jaah


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    In het kanaal springen AGAIN ;D
    3 uur opgesloten zitten in draaideuren.
    Twee uur debiel door het dorp lopen (met speelgoedkroontje op x3)
    Een kwartier als een kip gaan dansen
    WEET IK VEEL - ZOLANG HET MAAR GESTOORD IS.


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Dat zou ik eigelijk ook wel doen, maar dan moet hij hem wel vrijwillig en persoonlijk geven.

    JAAAA X'D
    eigenlijk gaat het er meer om, dat hij dan vrijwillig naar mij wil kijken als ik tegen een beeld aanschuur denk k.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    JAAAA X'D
    eigenlijk gaat het er meer om, dat hij dan vrijwillig naar mij wil kijken als ik tegen een beeld aanschuur denk k.. x'D

    Ja inderdaad. Ookal vinden hun bijna niks meer gek. Ik zat laatst zo een filmpje te kijken, vroeg zo'n fan zo; 'Do you guys like bacon?' en ze antwoorden alsof dat een serieuse vraag was. :"D Dus volgens mij moet je dan met iets HEEL origineels komen.


    blame the bully.

    Ver :)

    Toch best wel raar,

    strippen is misschien nogwel de makkelijkste, keuze. Daarbij, is het snel gedaan? xD

    Toch wel grappig dat iedereen nog sickere dingen doet xD..

    *invisible*

    Ik weet ni tot waar ik zou gaan maar als ik het ozu hebben zou ik toch te chicken zijn om het te bellen of te e-mailen xD


    We'll never be as young as we are tonight

    héél hééll ver xd


    Some people make the world special just by being in it

    Hmm..
    Ik zou..
    Tom z'n onderbroeken wassen voor Bill z'n nummer.

    Goed genoeg?


    rules don't stop me

    Hoe ver ik ga?
    nou euhhmnn als ik nog op mijn 16e fan ben dan kan ik meer dan ga ik voor het hotel wachten ik ben nog te jong(bijna 15xD) en heb geen geld alleen mijn ouders. maar tot nu toe niet ik blijf gewoon effetje 1 jaartje wachte

    Ikke zou van en dak afspringen (van 1 meter hoog waar en trampoline onderstaat), Of ik zou in een konijnen pak rondhuppelen en mijn mijn staartje voor tom's gezicht kwispelen xD

    xx