• Ik heb een nieuw idee voor een serie! Als je wil weten waar over het gaat, kijk dan even hierop;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=8881
    het gaat waarschijnlijk nog even duren voor het eerste deel van deze serie komt, omdat ik nu nog even voort ga doen met mijn andere series. Maar hij zal er wel snel komen!


    Njaa, de rollen;

    -Hoofdrol 1;
    -Beste vriendin Hoofdrol;
    -hoofdrol 2(emo);
    -Moeder hoofdrol 1;
    -3 meisjes die 2e hoofdrol pesten;
    -zus hoofdrol 1;
    -enkele bijrollen, voor als ik nog op een andere rol kom;


    En voor de jongens die hier niet zijn; x'D
    -Broer Hoofdrol 1
    -Broer hoofdrol 2
    -vader hoofdrol 1


    (Ik pak de rol die als laatste overblijft)

    Info;

    Name;
    leeftijd;
    Likes;
    Dislikes;
    foto;
    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)
    Welke liefje van TokioHotel; Tom/Bill/Georg/Gustav/Andreas mag ook eventueel
    Tekstje;


    Ik laat jullie wel iets weten als je de rol wel of niet hebt!

    1. IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!
    2. IK PAK NIET PER SÉ DE EERST, MAAR DE BESTE! WANT IK BESLIS PAS OVER EEN UURTJE, FZOO.

    hoofdrol,info komt ze xD wacht ze mijn brain is ni zo snel ;D

    hoofdrol 1
    Name;
    joyce
    leeftijd;
    16
    Likes;
    muziek.shoppen.vrienden.partys.
    Dislikes;
    regen.spinnen.
    foto;
    http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg
    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)

    Welke liefje van TokioHotel; Tom

    Tekstjes;
    Hééééj,mijn naam is joyce en jha,ik ben 16 jaar ma da is dus ni intresant n_n ik houw van muziek,shoppen en partys?maar wie niet?Jha en ik houw vooral van tom..jha mijn tom n_n en mijn vriende natuurlijk ö! een leve zonder hun is geen leve ^.^ en voor de rest?veel interessants is er eigenlijk ni ofso ö dus nuja,ik ga jullie late ;] <3

    hoofdrol 2(emo)

    Naam; Kim

    Leeftijd; 19

    Karakter; lief ,soms erg onzeker, koppig

    Likes; Shoppen ,ijsjes

    Dislikes; school, players, octopussen

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69066

    Welke liefje van TokioHotel: Georg

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben Kim.Ben 19 jaar oud.Ik ben lief,koppig,ik ben soms erg onzeker omdat mensen me raar aankijken vanwege me uiterlijk egt kut soms en dan voel je je gewoon een alien van buiten snap je terwijl je gewoon een beetje anders uitziet soms snap ik andere mensen gewoon niet.Ik hou van shoppen en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier,haat aan players en ik haat de mensen die me pesten alleen maar omdat ik emo ben,ze kennen me niet eens volgens mij pesten ze me alleen om zich daardoor beter te voelen. En waar ik egt voor bang ben zijn octopussen die dingen met hun tentakels zijn gewoon eng.
    ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    hoofdrol 1(A)

    Name; tamara

    leeftijd; 16

    Likes;dichten, schrijven,dansen,zingen

    Dislikes; huppelkutten, pesters

    foto; http://eroessa-1.pblogs.gr/files/62217-emo-girl-2.jpg

    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)

    Welke liefje van TokioHotel; Tom/Bill/Georg/Gustav/Andreas mag ook eventueel
    BILL(A)
    Tekstjes; hoi, ik ben tamara en ik ben 16 jaar. ik ben best wel verlegen, maar zodra ik ga zingen gaan al mijn zorgen en pijn weg. dat zelfde he ik voor dansen. over mijn gevoelens kan ik moeilijk prate. daarom schrijf ik ze in mijn verhalen en gedichten verd haat ik huppelkutten en pesters. nouw ik moet maar eens gaan bye;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hoofdrol 1

    Name; Michelle

    leeftijd; 16

    Likes; Schrijven, tekenen, muziek luisteren, zingen, dansen, shoppen, Ijs, Chocolade

    Dislikes; TH haters, fietsen, winter.

    foto;
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg


    Welke liefje van TokioHotel; Tom/Bill/Georg/Gustav/Andreas mag ook eventueel: Tommi!!!

    Tekstjes;

    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes geleden op deze aardbodem gedroppt.. Mijn ouders zijn gescheiden, en mijn vader is daar heel erg verdrietig over.. ik wil hem zo graag helpen maar ik weet niet hoe! Heb jij misschien een idee? Je weet het zeker ook niet.. *zucht* ik ben nogal verlegen als je me niet kent maar als je een bekende bent ben ik gewoon ja hoe zeg je dat.. Debiel x'D.. Mijn hobby's zijn vooral; Zingen, dansen en shoppen.. Maar ik moet weer naar mijn vader!

    Bye!<3

    Rol: Hoofdrol 2 -emo

    Name; Raquel

    leeftijd;16

    Likes;s,rondhangen,met vriendinnen illegale dingen doen, ice cream, winkelen

    Dislikes;fakers,leugenaars,ruzie's,mensen die andere niet accepteren

    foto; http://i286.photobucket.com/albums/ll85/DeTTopeTTo/emo%20hair/sexy-emo-girls-013-1.jpg


    Welke liefje van TokioHotel; Tom <3

    Tekstje;Hi mensen ^^ Raquel is de naam en ik loop al 16 jaar rond op deze prachtige planeet. Ik doe lekker wat ik niet laten kan waardoor mensen mij wel als een gefreakt persoon zien. Klopt ook wel, maar sommige zien mij ook als een emo. Klopt ook. Ben ik ook ,maar geen depri emo. I'm a Happy Emo =]Ja die bestaan ook ;] Wist je het niet dan weet je ht nu ^^ Oke verder ben ik best wel koppig en spreek ik altijd de waarheid. Ik kan gewoon niet liegen en trouwens met liegen lost je nix op. Daarom heb ik ook een beetje haat aan mensen die tegen mij liegen. Ik ben eerlijk tegen jouw dus verwacht ik het ook dat je eerlijk tegen mij bent. Ik ben verslaafd aan ice cream en is muziek mijn leven !! Oh ik word geroepen. Dááág


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: maakt me niet uit, welke dat jij vind waar ik bij pas

    Name; Laura

    leeftijd; 18 ofzo??

    Likes; skatn, boksen, veters (snoep), kauwgom, music, my friends, drummen, bas spelen

    Dislikes; shoppen, naalden, spinnen, mensen met voor oordelen

    foto; Geef ik als ik een rol krijg, dan weet ik in welke soort ik moet zoeken

    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)

    Welke liefje van TokioHotel; Tom/Bill/Georg/Gustav/Andreas mag ook eventueel
    Maakt me niet uit

    Tekstje;
    Yo Laura hier
    Ik ben dus Laura. En volgens mijn vrienden ben ik aan 5 dingen verslaafd, jah 5. 1) Kauwgom, geeft toe dat is nu toch lekker?? 2) Veters dat is zo'n een soort snoep, nog niet gegeten, probeer dan maar is. 3) Music, echt ik kan geen dag zonder en jah ik speel ook drums en bas. 4) Skaten, wat ben ik blij dat het me lukt, ik ben zefls beter dan een deel jonegns volgens mijn bf. 5) Boksen, en jah hoor ik kan het, ik heb zelfs iemand een blauwoog geslagn en hij heeft er 2 weken mee rond gelopen.
    En btw ik ben eigenlijk een halve jongen, nou jah dat vinden de meeste ma jah, dat vind ik niet erg
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    Rol; maakt niet uit :)
    Name; Naomi
    leeftijd; 13, mag best veranderen
    Likes; Chocolade, rock, zingen, scene, emo, skinny jeans, ...
    Dislikes; Ego's, players, mense die dingen doen die ze niet moeten doen en die stuff
    foto; http://farm4.static.flickr.com/3272/2504137569_b5d6a55f71.jpg
    Welke liefje van TokioHotel; Maakt niet uit ...
    Tekstje;
    Hi.
    Ik ben dus Naomi. Eigenlijk ben ik heel erg verlegen, dus je mag blij zijn dat ik dit eigenlijk tegen je aan het zeggen ben. Maar naar het schijnt ben ik grappig als ik je nu eenmaal ken. Ik zou eerder zeggen dat ik sarcastisch ben in vergelijking met grappig zijn, maar ik denk dat de grenzen tussen die twee niet groot zijn. Mijn stijl is emo, scene en skater en daar ben ik trots op, laat me koud wat ze erover zeggen. Verder... uuhh... wel ik ben 13 (als ik 13 ben in je serie tenminste...) maar ze zeggen dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd -.-'. Wel, de rest moet je zelf maar ontdekken denk ik, want ik weet het nu ook effe niet meer.
    Byee, Nao


    What's wrong whit loving someone?

    BF hoofdrol

    Name; Lies

    leeftijd; 18

    Likes; carten, paintballen, dr gitaar, her friends

    Dislikes;huppels, macho's, nerds

    foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67332

    (vul een prentje in zoals het in het verhaal past. Dus niet bij de moeder een mega scene, fzoo x'D)

    Welke liefje van TokioHotel; Tom of Andreas

    Tekstje; Hay People, K zen Lies. Annelies, is de echte naam maar t is Lies voor de vrienden. Ik ze zeggen alleen maar Annelies als ze kwaad zijn, of als ik niet luister xD K ben 18 jaartjes oud

    ik ben de BF van (hoofdrol)
    Dé plaatsen waar ik veel ben; bij mn BF, bij mijn gitaar, en ik ben gvaak en k doe t heel erg graag; Carten en Paintballen.

    K weet t, rare hobby's, maja.
    In de snoepwinkel vind je me meer dan in een kledingwinkelxD
    Ik weet veel van film (k zie er mega veel) en ook van de acteurs(ofcourse). Aan muziek ben ik het verslaafste. Vooral Rock muziek

    Ik ben lief maar niet tegen de mensen die k ni moet, daar ben k La Bitch tegen.
    Ik kan ook heel erg gevoelig zijn, want ik ben mn vriend verloren in een auto-ongeluk waar ik zelf bij in de auto zat.

    Maar ik ben door se. We gaan paintballen.
    Liesje



    everything you imagined, and more...

    Oh en voor een jongensrol :) !!
    Name; Nathan
    leeftijd; 16, mag veranderen
    Likes; Zwart, klagen (A), lol hebben met vrienden, tekenen, mensen voor schut zetten, ...
    Dislikes; Mensen met een groter ego als mij -.-' (geloof me dat bestaat niet x]), en uh... mensen waarover ik niet kan klagen
    foto; http://www.quizilla.com/user_images/D/DR/DRA/DragonflyHotaru/1179188292_emo.jpg
    Tekstje;
    Yo, it's Nathan!
    Ik ben dus een van de geweldigste gasten die jij ooit ontmoed hebt (duhh). Mijn naam is dus Nathan (let op de engelse uitspraak!). Mijn stijl is emo en skater. En, oh, pas op! Als je aan mijn vrienden komt kom je ook aan mij! Ik meen het. Maar ik klinkt wel ego, mensen kunnen er wel om lachen en zo. Ik geef ook veel om die mensen, dus ga ik je mooie gezichtje een facelift geven als je ze maar iets aandoet...
    Nou, see ya!
    Nathan, dude!


    What's wrong whit loving someone?

    Ik heb er nog veel nodig, hoor!

    DORA IK WIL EEN ROL MAAR IK MOET ERAF (huil)


    *He's the one.

    Rol; maakt ni uit

    Name; Cynthia

    leeftijd; 20

    Likes; muziek,shoppen,boys

    Dislikes; huppels

    foto; http://farm4.static.flickr.com/3272/2504137569_b5d6a55f71.jpg


    Welke liefje van TokioHotel; Gustav

    Tekstje; Hoitjes liefies.
    Cynthia writing. Ben 20 jaar oud net zoals mijn vriendje,Gustav.
    Ik heb één motto en die is; Nobody Can Life Without Music. Klopt,niet? Nou, ik vind van wel.
    Veel weet ik niet meer te vertellen wel dat ik een hekel heb aan huppels. Ik ga ook graag gaan winkelen.
    Dat vind ik wel genoeg info. Nu ben ik door.
    Salaaat!

    Rol: Beste Vriendin hoofdrol
    Name: Evelyn/Eef

    leeftijd: 16 ,, Byna 17xD

    Likes: shoppen,, dansen,, fun maken,,

    Dislikes: Players,, huppelkutjes

    foto: http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/5/12/9/art_large_34794.jpg


    Welke liefje van Tokio Hotel: Bill

    Tekstje:

    Heyla
    Ik ben Evelyn maar man vrienden noemen me eef
    omdat ze evelyn te lang vinden xD
    Ik leef al 16 jaar op deze wereld xD
    HEb dus al meerdere Ups & downs gehad
    maar laten we stellen da je der altd sterker uit komt ofzo :)
    Als ik een goed liedje op de radio hoor begin ik spontaan te dansen!
    Als het moet kan ik heel serieus zijn en heel goed luisteren,,en als het nodig heb kan ik een grote mond opzetten.
    Ik hou er van om met men vrienden weg te gaan en te feesten.
    en nu weet ik niets meer te zeggen als je meer wilt weten dan moet je het maar vragen,, maar ik hoop wel als ik deze rol krijg..
    Xx


    Als het niet waar is... dan is het goed gevonden!

    Schatmag ik morgen ook nog reageren, wnt ik kan er zo elk moment af moeten??


    *He's the one.

    Schatmag ik morgen ook nog reageren, wnt ik kan er zo elk moment af moeten??


    Zeg even de rol die dat je wilt. Maar dat betekent niet dat je hem zeker krijgt, hoor. maar dan kan ik wachten met beslissen over die rol, en morgen zie ik dan wel x'D