• Heey,

    Ik heb mijn haar in laagjes geknipt, maar ik heb ontzettend pluizend haar en 's ochtends zit het dus helemaal niet als ik het ontklit. Een mousse in mijn haar smeren helpt niet, dus hoe moet ik ervoor zorgen dat mijn haar niet meer alle kanten opspringt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gel?


    Life is hard and then we die

    Hairspray?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 16:51 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb van dat vreemde anti-pluis spul van Schwarzkopf (: het is best duur spul, en vet, maar het werkt wel.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb glad en stijl van andrelon, in zo'n flesje waarbij je zo moet pompen (net als bij zeep dus) en dat helpt.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Vanished schreef:
    Ik heb glad en stijl van andrelon, in zo'n flesje waarbij je zo moet pompen (net als bij zeep dus) en dat helpt.


    Okii, dankje.

    Maar wat moet ik dan 's ochtends doen als het droog en pluizig is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Toen ik dat had deed ik het nat maken, föhnen en dan een beetje touperen =')
    maar ik heb het eigenlijk altijd een beetje poofy xD


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Synyster schreef:
    Ik heb van dat vreemde anti-pluis spul van Schwarzkopf (: het is best duur spul, en vet, maar het werkt wel.

    Anti frizz helpt ook heel goed bij mij ='D


    Everything is worse without music.

    goshoKuzame schreef:
    Toen ik dat had deed ik het nat maken, föhnen en dan een beetje touperen =')
    maar ik heb het eigenlijk altijd een beetje poofy xD


    okiii :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)

    Okii, dankje.

    Maar wat moet ik dan 's ochtends doen als het droog en pluizig is?

    Dat kan je ook gewoon 's ochtends doen. Over het algemeen is Andrélon wel goed spul.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    (...)
    Dat kan je ook gewoon 's ochtends doen. Over het algemeen is Andrélon wel goed spul.


    's ochtends douche ik nooit, daar heb ik te weinig tijd voor :S


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb mijn haar ook in laagjes, maar daar heb ik geen last van ;)

    Wat je kan doen is het stijlen en veel water gebruiken en een beetje opföhnen, heb het voor je gevraagt aan een vriendin die een kappersopleiding doet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik doe mijn haar s nachts in een staart. Kan je ook is proberen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'