• Wie is er al heen geweest? :9~ Ik ga vrijdag met twee vriendinnen erheen maar ik wil eigenlijk best weten of hij zo eng is als hij lijkt. Want bij de vorige was dat helemaal niet zo. De trailer was eng, en toen keek ik hem en was er niets aan. So, anyone? (:


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ga ik niet heen. Ik vond 1 al eng.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een niet gezien, en ik ben ook helemaal niet van plan die te kijken. Dus twee zit er ook niet in, ik ga liever naar films over koetjes en kalfjes. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haha, ik durf zelfs 1 niet te kijken :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb de eerste niet gezien, ga ik ook niet doen.
    Ik ben echt een schijter.(krul)


    effort never betrays you

    Sid schreef:
    Haha, ik durf zelfs 1 niet te kijken :')

    Geloof me, ik ben heel snel bang en vooral als het psychologische thrillers zijn. En er was echt niets aan, aan de eerste dan haha. De tweede zullen we nog zien. De trailers zijn sowieso altijd enger dan de film zelf en toen keek ik hem uiteindelijk en het enige enge was het einde. Voor de rest is het soms wel eens van ; ‘bah,’ weetje, maar geloof me, voor de rest is hij saai.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik vond deel 1 echt niks aan. Hij was wel spannend, maar gewoon die hele film vond ik niks, dus ik ga 2 ook niet kijken. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik wil er heen!!! Maar eerst een plan bedenken om als 12 jarige daar binnen te komen...

    Pff, ik heb gister één gekeken met mijn vriend. Hij bleef helaas niet slapen, maar hij wist dat ik doodsbang was. Uiteindelijk is ie gaan wachten tot ik in slaap val in zijn armen en is toen heel stilletjes uit mijn huisvertrokken. Hij heeft keurig de deur opslot gedaan en de sleutel door de brievenbus gemikt!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ga eerst 1 maar eens kijkenxD

    Ik durf hem niet te kijken(cat)

    Ik heb 1 niet eens gezien, lijkt me echt vetsaai.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lipsy schreef:
    Ik heb de eerste niet gezien, ga ik ook niet doen.
    Ik ben echt een schijter.(krul)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ga hem wel op internet kijken denk ik :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Giants schreef:
    Ik heb een niet gezien, en ik ben ook helemaal niet van plan die te kijken. Dus twee zit er ook niet in, ik ga liever naar films over koetjes en kalfjes. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik heb deel 1 gezien en dat doe ik nóóit meer. Laat staan deel 2. Ik wil graag slapen 's nachts. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen