• Wie is er al heen geweest? :9~ Ik ga vrijdag met twee vriendinnen erheen maar ik wil eigenlijk best weten of hij zo eng is als hij lijkt. Want bij de vorige was dat helemaal niet zo. De trailer was eng, en toen keek ik hem en was er niets aan. So, anyone? (:


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ga ik vrijdag heen. Zaterdag heb ik wallen, weet ik zeker :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:49 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Ik zou er supergraag heen willen, maar niemand durft met me mee -_-


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    De eerste vond ik echt de slechtste film ook, eigenlijk. Ik zat in de cinema mij echt zo te vervelen en ik snap helemaal niet waarom iedereen hem leuk vind.
    Ik vind films echt snel eng, maar deze vond ik echt niets.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil hem niet zien :(


    I recycle my thoughts.

    No Way da ik die ga zien xD


    Stop wishing, Start doing..

    Deel 1 was saai, maar ik heb gisteren de trailer gezien en ik denk dat deel 2 een stuk enger word (krul)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 21:07 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nog niet gezien,
    Ik heb hem wel zien staan op een filmsite maar hij deed het niet, dus ga ik ook naar de bios ><


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik ben gister geweest
    Maar het was nogal mislukt
    Ik had daarvoor teveel gezopen whaha xD
    Dus ik flipte hem daar nogal
    Weet ook gewoon niet meer waar die over gaat
    Alleen dat ie zwaar eng was ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik niet maar ik ben echt benieuwd!
    1 vond ik eigenlijk tegenvallen. Ik had hem spannender verwacht. Maar aan de trailer van 2 te zien wordt deze een stuk spannender! YAY ;D


    I rather love then fight.

    Het was echt zoooo grappig. Het is meer een schrikfilm dan echt een horror.


    Life is hard and then we die

    Ik wil `m echt in de bios zien. Maar hij draait hier niet =\ Dus we moeten op zoek naar een andere bios en hopen dat we worden binnen gelaten :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat een slechte ripoff van nummer 1. 2 Dichtklappende deuren, een vallende pan, een vliegende baby en that's about it.
    Als je er in de bios heen gaat verspil je 8 euro én 2 uur van je leven. It's crap :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 15:29 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PA is echt niet eng ofzo? :')


    ars moriendi

    Ik ga misschien. Deel 1 was wel redelijk gaaf in de bios. Niet echt verschrikkelijk eng ofzo, maar wel leuk. Alleen jammer dat die op dvd echt kut is :(

    Whaha.. Ik vind de trailer op tv al eng. dan ga ik schreeuwen laat staan dat ik in de bios kijk xD