• Wie is er al heen geweest? :9~ Ik ga vrijdag met twee vriendinnen erheen maar ik wil eigenlijk best weten of hij zo eng is als hij lijkt. Want bij de vorige was dat helemaal niet zo. De trailer was eng, en toen keek ik hem en was er niets aan. So, anyone? (:


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ik ga er waarschijnlijk zondag heen :9~
    Maar dat wil ik eigenlijk ook wel weten, want de eerste vond ik ook totaal niet eng en ik ben niet van plan om 9 euro aan een film te geven die dan niet eens eng/mooi is :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Ik ga er waarschijnlijk zondag heen :9~
    Maar dat wil ik eigenlijk ook wel weten, want de eerste vond ik ook totaal niet eng en ik ben niet van plan om 9 euro aan een film te geven die dan niet eens eng/mooi is :'D

    Ik verwacht niet dat hij niet eng is, volgens mij is deze toch wel beter dan 1. Maar geez, 9 euro? o.O Bij ons kost het 6 euro.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ga ik niet heen want dat zijn echt geen films voor me, de eerste zag ik ook nog niet.

    Ik ga d'rheen met m'n vriend, dus als ik bang ben kan ik tegen 'm aankruipen ghagha. Maar volgens mij vind'ie het nog enger dan ik 8D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    iLOVEFATiH schreef:
    Ik ga d'rheen met m'n vriend, dus als ik bang ben kan ik tegen 'm aankruipen ghagha. Maar volgens mij vind'ie het nog enger dan ik 8D

    Haha dan zou ik 'm uitlachen :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Lipsy schreef:
    Ik heb de eerste niet gezien, ga ik ook niet doen.
    Ik ben echt een schijter.(krul)


    Only losers can act the way you do

    Heb ze allebei nog niet gezien. Ik ehm.. durf niet. (krul)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik twijfel! Waarom? Bij deel 1 was ik erg onder de indruk van de trailer, helaas viel de film zelf behoorlijk tegen ( al ben ik wel een paar keer verschoten maar dat was meer omdat mijn vriend dat deed ). Nu heb ik gistere de trailer online zitten kijken en deze doet me toch wel weer rillen maar aan de andere kant...Als ie tegen valt.. Ik denk dat ik mooi wacht totdat ik hem kan downloaden ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De trailer vind ik echt doodeng dus nooit ga ik die zien (krul) Heb de eerste ook nooit gezien dusja.


    -

    Ik heb stukken uit 1 gezien en ik zat echt te rillen onder een dekentje ;|

    Dus no thanks! Geen Paranormal Activity's voor mij ;|


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vond deel 1 saaaai. Ik download deel 2 wel een keertje (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Meth schreef:
    (...)
    Ik verwacht niet dat hij niet eng is, volgens mij is deze toch wel beter dan 1. Maar geez, 9 euro? o.O Bij ons kost het 6 euro.


    bij ons kost het ook 9 ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké. Mensen die hem hebben gezien, hebben hem niet eng kunnen vinden. Want ik ben echt de grootste schijterd op de wereld, en ik was niet eens bang. De trailer is iedere keer eng, en de film is bagger :')


    Everything is worse without music.

    Ik wil hem niet echt zien omdat ik de 1 nietswaar vond -maar ik heb hem dan ook niet helemaal gezien-
    Maar ik denk dat ik nog wel ga kijken (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ga hem downloaden X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.