• Mijn vader praat de hele tijd over zelfmoord. Hij wil zichzelf van het leven beroven door dingen van vroeger en nu. Hij heeft geen rijbewijs meer door hersenbloeding en zo. Heel kut.
    Ik wil van school veranderen. Nou, ik moest het zelf maar uitzoeken van hem. Hij helpt me niet meer, zijn eigen problemen zijn erger.
    De ouders van een vriendin gaan me helpen. Maar ik ben doodsbang dat ik niet naar die school mag als mijn vader geen toestemming gaat geven. Mijn opa en oma bemoeien zich niet meer met ons, die kan ik het ook niet vragen. Nou, ik vervals z'n handtekening wel. Ik WEIGER nog naar deze school te gaan! Ik moet alles altijd zelf regelen! Ik ben degene die het huishouden doet, degene die kookt, degene die mijn vader uit bed moet schreeuwen elke ochtend. Ik doe ALLES, hij doet NIETS.
    IK BEN HET ZAT. IK BEN HET ZO ZAT.
    Wat moet ik doen? Wat moet ik doen met school? Ik weet het echt niet meer, help me alsjeblieft..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow lastige situatie. Misschien de kindertelefoon of de jeugdzorg of iets dergelijks inschakelen? Zij kunnen je misschien verder helpen met de problemen van je vader, en met school. Je kan ook de huisarts bellen om mee te praten, die kan je dan ook weer doorverbinden naar mensen die speciaal daarvoor zijn om mensen zoals jou te helpen. Ik weet het verder ook niet, sorry. Echt heel veel sterkte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik ben even stil
    je vader en jij hebben simpel gezegd hulp nodig


    #WWED - What Would Emma Do?

    Meisje toch.. kun je niet met een ander familielid praten? Of een of andere instelling bellen? Want dit kan zo echt niet..


    ars moriendi

    ow wat erg:|
    misschien als je je vader wilt helpen kan je naar je huisarts gaan en vragen wat je moet doen(hebben wij gedaan met mijn opa)

    en voor jou is het misschien verstandig om met je vriendinnen te praten en als het niet anders meer kan jeugdzorg bellen (want ouders horen juist hun kind te zorgen en niet anders om) maar dat school probleem vind ik ook lastig om je mee te helpen sorry.
    nja veel succes en sterkte met alles ;)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2010 - 9:32 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Erg van je vader en ik zou een keer serieus(en dan bedoel ik ook echt serieus en rustig) met je vader gaan praten. Desnoods met de hulp van de ouders van jouw vriendin.
    En waarom wil je naar een andere school? Kan je het niet nog een jaartje volhouden?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Toxxxic schreef:
    Wow lastige situatie. Misschien de kindertelefoon of de jeugdzorg of iets dergelijks inschakelen? Zij kunnen je misschien verder helpen met de problemen van je vader, en met school. Je kan ook de huisarts bellen om mee te praten, die kan je dan ook weer doorverbinden naar mensen die speciaal daarvoor zijn om mensen zoals jou te helpen. Ik weet het verder ook niet, sorry. Echt heel veel sterkte.


    Dat lijkt mij ook 't beste (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meid ik weet hoe je je voelt. Ik maak ook zo iets bijna elk dag mee. Gelukkig heeft diegene daarvoor hulp.

    Je vader heeft hulp nodig ik heb misschien wel een adres wat mijn moeder ook goed aan het helpen is als je dat wilt maar dat kost wel geld als je vader het wilt doen.

    Toxxxic schreef:
    Wow lastige situatie. Misschien de kindertelefoon of de jeugdzorg of iets dergelijks inschakelen? Zij kunnen je misschien verder helpen met de problemen van je vader, en met school. Je kan ook de huisarts bellen om mee te praten, die kan je dan ook weer doorverbinden naar mensen die speciaal daarvoor zijn om mensen zoals jou te helpen. Ik weet het verder ook niet, sorry. Echt heel veel sterkte.


    dit lijkt mij het beste :'). maar echt heel veel sterkte(Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor