• Is dat hij cónstant door zijn haar gaat. Er gaat geen minuut voorbij, of hij wrijft erover, wart het enzovoort. Ik kan daar echt niet tegen. Nonchalant, ja. Ik kan amper een interview van hem volhouden omdat hij dat steeds doet. Élk interview.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Beelzebub schreef:
    Nou vraag ik me het volgende af: als je hem zo erg haat, waarom kijk je dan naar zijn interviews...?


    Je hebt het volgens mij niet begrepen. Ik haat hem niet. Ik kén hem niet. Maar ik haat het dat hij door zijn haar gaat elke keer. En trouwens, kunnen haters geen interviews van kijken van hun haat-artiesten?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    (...)

    Je hebt het volgens mij niet begrepen. Ik haat hem niet. Ik kén hem niet. Maar ik haat het dat hij door zijn haar gaat elke keer. En trouwens, kunnen haters geen interviews van kijken van hun haat-artiesten?


    In je titelt staat dat dit het gene is dat je het meest aan hem haat, wat dus betekent dat er meer dingen zijn. Wat je natuurlijk ook anders bedoelt kan hebben, maar zo staat het er wel.

    Wat dat laatste betreft klopt inderdaad ook en dat vind ik laag. Vandaar mijn vraag, ik vind die dingen niet horen.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    In je titelt staat dat dit het gene is dat je het meest aan hem haat, wat dus betekent dat er meer dingen zijn. Wat je natuurlijk ook anders bedoelt kan hebben, maar zo staat het er wel.

    Wat dat laatste betreft klopt inderdaad ook en dat vind ik laag. Vandaar mijn vraag, ik vind die dingen niet horen.


    Ah, heb ik verkeerd geuit. Mijn excuses, ik ben terrible in dingen uitleggen. Maar je moet weten dat zo'n vragen betweterig en verkeerd uitkomen terwijl je het niet zo bedoelt. En dat is niet laag. Je kan toch die interviews kijken wanneer je je verveelt of als er niets op televisie is? Of in de Joepie/Girlz/Hitkrant/en die sh*t? Je bent geïnteresseerd in het interview, en denkt dan dat die artiest niet zo slecht is als je dacht.
    Het kan zelfs goed zijn, hoor. Behalve als je bedoelt over YouTube, maar toch zijn het er eerder muziekvideo's enzovoort die heleboel kritiek van de haters krijgen.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    whaha ik kijk daar nooit naar volgende keer zal ik er s op letten :P whaha sorry robert pattinson hater maar ik vind m zoo sexy:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moonstargirl schreef:
    whaha ik kijk daar nooit naar volgende keer zal ik er s op letten :P whaha sorry robert pattinson hater maar ik vind m zoo sexy:P


    Ah, ik ben gééééééééén robpatz hater of whatever. (krul)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    (...)

    Ah, heb ik verkeerd geuit. Mijn excuses, ik ben terrible in dingen uitleggen. Maar je moet weten dat zo'n vragen betweterig en verkeerd uitkomen terwijl je het niet zo bedoelt. En dat is niet laag. Je kan toch die interviews kijken wanneer je je verveelt of als er niets op televisie is? Of in de Joepie/Girlz/Hitkrant/en die sh*t? Je bent geïnteresseerd in het interview, en denkt dan dat die artiest niet zo slecht is als je dacht.
    Het kan zelfs goed zijn, hoor. Behalve als je bedoelt over YouTube, maar toch zijn het er eerder muziekvideo's enzovoort die heleboel kritiek van de haters krijgen.


    Nou, bij deze was het dus een miscommunicatie. Kan gebeuren. ^^


    Scream for mercy!

    Eigenlijk vind ik dat net leuk aan hem. -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Eigenlijk vind ik dat net leuk aan hem. -a-


    Mmmh, ik vind het een ieniemienie sexy. Maar toch niet teveel anders vind ik hem een beetje arrogant ja.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik zou het niet weten, ik kijk geen interviews van hem.


    None but ourselves can free our minds.

    Kuyt schreef:
    Ik kijk nooit interviews met Robert Pattinson want ik vind hem sowieso al niet leuk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    robpatz is HOT:9~
    en het is wel sexy als hij zo door zijn haar gaat
    maar dat ziet er idd arrogant uit


    Sup n_n

    Funk schreef:
    Was me nog niet eens opgevallen..


    o:
    nu je het zegt.


    They fell in love, didn't they?

    Kun je dat dan zien in intervieuws?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik haat dat ie Kristen heeft x'DD
    Nee nee het is best irriterend. Hij heeft dat keihard die tik.

    (btw Kristen heeft ook zo 1! Echt maar minder storend)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Kuyt schreef:
    Ik kijk nooit interviews met Robert Pattinson want ik vind hem sowieso al niet leuk.

    Precies!_O_


    effort never betrays you