• Ik ga dus morgen voor de 9e keer in 5 maand naar Valerius en het is het laatste optreden voor een paar maand van ze omdat ze de studio in gaan.

    Nu bedacht ik me ineens om wat te maken voor ze vanavond en aangezien Kay en Xander weten dat ik grafische vormgeving doe, dacht ik ik maak het op de computer.
    Ik heb ooit al eens een achtergrond van ze gemaakt (de achtergrond), en ik dacht om er gewoon een grote kaart van te maken met die foto als voorkant. Op de achterkant komt dan tekst te staan en nog wat foto's van optredens met hun.

    Ik doe het samen met een vriendin die ook helemaal fan is van ze en ik haar via hun heb ontmoet en het nu één van mijn bff's is. Het punt is alleen ik weet totaal niet wat ik erop wil zetten...
    Ik dacht aan iets van 'thanks for everything!', maar dat is ook weer zo kort....
    Ik wil gewoon iets goeds hebben want ze hebben dit hele jaar enorm veel voor mij betekend ook al weten hun al die dingen nie zoals:
    - vorig jaar ben ik heel erg gepest door 2 ex bff's (genoeg topics hierover gehad op Q) en mede dankzij hun muziek ben ik toch echt wel anders naar dingen gaan kijken en kon ik weer lol hebben inplaats van depressief te blijven zijn (weten ze niet)
    - ik heb eetproblemen ja en door hun bij optredens vergeet ik het gewoon ff en is alles leuk en hun geven me juist zo'n kick om niet op te geven als je ze ontmoet (weet alleen 1 van hun)


    En nu kom ik dus niet uit mijn tekst... Ik wil gewoon een goed en lief tekstje erop zetten zodat ze weten dat ze veel betekenen, we het altijd leuk hebben bij ze en dat soort dingen...
    En hier zitten ook creatieve mensen dus ik dacht kunnen jullie me een beetje met die tekst helpen, want ik ben een ramp met woorden! (A)

    Edit
    Dit is hem geworden, leuk? (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 22:00 ]


    dream, dare, fly!

    Volgens mij ben jij echt een Valerius-gek hè? :3

    Ik vind 'Thanks for everything' kort maar krachtig:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    eeehh poehh dat is een goede xD
    mischien is dit wat(A)

    thanks for everything
    because of you I can forget my trouble for a moment and have fun!
    So thats what I want to say: Thank you so much(H)

    ehh tadaaah xD ok dit slaat nergens op whaha maar t is iets tog?:'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    "You guys mean the world to me. I will love you till death"
    Nee grapje. "Thanks for everything" is toch mooi? (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spero schreef:
    "You guys mean the world to me. I will love you till death"
    Nee grapje. "Thanks for everything" is toch mooi? (flower)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Spero schreef:
    "You guys mean the world to me. I will love you till death"
    Nee grapje. "Thanks for everything" is toch mooi? (flower)


    Hahaha ik moet jou spreken nu! :/


    dream, dare, fly!

    Elphaba schreef:
    Volgens mij ben jij echt een Valerius-gek hè? :3

    Ik vind 'Thanks for everything' kort maar krachtig:Y)


    Haha zeker (A)
    Over ong 2 weken een Valeriusparty (mijn verjaardag haha :9~)


    dream, dare, fly!

    Ik vind dat zo'n tekstje persoonlijk is en dat je het zelf moet maken, want als je iemand anders het laat maken is het ook weer lekker makkelijk..


    None but ourselves can free our minds.

    My life would suck without you guys.

    Of misschien een stukje tekst uit één van hun liedjes die er op terug slaat?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    My life would suck without you guys.

    Of misschien een stukje tekst uit één van hun liedjes die er op terug slaat?


    Haha daar dacht ik ook al aan maar het is echt allemaal over liefde en meiden dus word em niet


    dream, dare, fly!

    Strobelight schreef:
    Ik vind dat zo'n tekstje persoonlijk is en dat je het zelf moet maken, want als je iemand anders het laat maken is het ook weer lekker makkelijk..


    True ik ga hem ook zelf maken maar ik zoek ff wat inspiratie om mee te beginnen etc. (:


    dream, dare, fly!

    wel,,vertel gewoon wat je van hun vind en waarom je hen super vind.
    Ook hoe hard ze je geholpen hebben.
    Als ik een artiest zou zijn,zou dat echt het beste zijn wat een fan me kon zeggen hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Spero schreef:
    "You guys mean the world to me. I will love you till death"
    Nee grapje. "Thanks for everything" is toch mooi? (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dit is hem geworden, leuk? (:


    dream, dare, fly!

    Ik vind hem mooi.(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Ik vind hem mooi.(krul)


    Thanks :3


    dream, dare, fly!