• Hallo (:

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn verhaal, om toch net dat extraatje te hebben.

    Het verhaal gaat over een liefdesrelatie tussen een mens en een vampier, alleen deze relatie moet nog groeien. Er speelt een kat-en-muisspel, gevoed door angst en nieuwsgierigheid, maar ook aantrekkingskracht en verlangen.

    Misschien om in de kaft te verwerken:
    - De vampiers zijn niet zoals de mythes enge zombie-achtige wezens, maar juist verleidelijke personen die veel lijken op gewone mensen. (ik hem mijn eigen soort vampiers bedacht)
    - Het gaat vooral over de aantrekkingskracht tussenbeide en het kat-en-muisspel, dus telkens het om elkaar heen bewegen.
    - De vampier is een advocaat, dus roept vooral rond in pakken, hij drinkt ook graag whisky.

    Voor meer informatie over het verhaal stuur me een berichtje of laat hier een reactie achter.

    De kaft
    - Ik heb liever geen super bekende mensen op de kaft (en personen zou niet eens hoeven).
    - Iets met bloed lijkt me leuk, het gaat natuurlijk wel over vampiers.

    Maak vooral iets naar je eigen interpretatie, dat vind ik het leukst! Voel je vrij om andere afbeeldingen te gebruiken.

    Als je toch nog iets meer concreet wil hebben, mag je me altijd een berichtje sturen.
    Ook kun je één van deze afbeeldingen gebruiken:







    De kaft die ik uiteindelijk zal gebruiken zal een vermelding krijgen bij de story en als dat gewenst is, op de cover zelf.


    Alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat je er plezier in hebt (:


    .

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 18:50 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Meer afbeeldingen kon ik niet invoegen, dus je vindt er nog twee onder de volgende spoiler.



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik denk dat ik hier wel wat mee kan! Nog enkele puntjes die wel handig zijn;
    - titel?
    - jouw naam/gebruikersnaam? Moet die erop?
    - verticaal of horizontaal?


    Slightly drunk.

    Mijn naam hoeft er niet op

    Ik heb nog geen titel :$
    Kun je misschien eentje nog zonder maken, en eentje met als titel "Offering" (dit heb ik echt zojuist bedacht, dus ben er niet heel zeker van)

    Verticaal lijkt mij mooier, maar als horizontaal beter uitkomt mag dat ook (:

    Bedankt voor de reactie!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kijk eens aan. Een zonder titel, en twee met, maar met verschillende vormgeving.







    Verder ben ik nog bezig geweest met deze;






    Ik vind ze zelf wat minder mooi, maar ik laat het verder even aan jou over. ^^ Als je iets anders wilt, weet je het maar te zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 14:05 ]


    Slightly drunk.

    Ik ga wat proberen (:


    obsessive rage

    Dat bloed is echt cool!

    Ik vind de eerste leuker denk ik, die kat die erdoorheen komt is echt vet.

    Ik vind eerste stijl van de titel cooler, alleen dat zwarte erachter niet. Zou het misschien kunnen dat de titel wel in dat lettertype staat, maar dan zwart?

    Als dat niet lukt is het neit zo'n probleem


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zoals dit?


    Slightly drunk.

    Looks great Nikki^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Looks great Nikki^^

    Thank you, that's so sweet...! *insert cheerleader here*


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    Thank you, that's so sweet...! *insert cheerleader here*


    Ik help je wel: *O*
    (; en geen probleem!^^ ik vind het echt mooi


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Whahah, thank you again!


    Slightly drunk.

    Ik ben het helemaal eens met Jamespotter!!

    Ziet er echt super tof uit. Ik wacht nog heel even de cover van WensAter af!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.





    Tadaaa cx


    obsessive rage

    Kan ik ook nog iets proberen, dan zal ik vanavond nog even iets proberen te maken. :')


    She was always looking for more..

    Dat mag altijd!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.