• Ja, like de titel al zegt, ik wil enkele dingen van jullie weten.
    Ik heb namenlijk al twee topics gepost met 'artikels' die ik haal uit de site 'she.be'. Ik vind die site echt heel interessant, en ik vind de weetjes die je er vind leuk voor hier op Q.

    Nu wil ik van jullie weten;
    - Wat zouden jullie ervan vinden dat ik meerdere van dat soort topics maak? (Vb 1, Vb 2.)
    - Wat vinden jullie van dat soort weetjes?
    - & zou ik -als ik het doe- net zoals de VWJV-topics een vaste titel gebruiken? (Daarmee bedoel ik; telkens bij dat soort topics dezelfde titel zodat je weet dat het een she-artikel is.)

    Please, geef je mening. (:
    - & oja, even onder ons; Ga u niet mijn idee afpikken. (cat)-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    euhm,,ik vind het wel leuke topics,dus ga je gang =)
    En,jah,,onder een vaste titel,dan weten we wanneer er weer een topic van jouw 'reeks' is (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het leuk!
    XD een automaat dat is egt zo cool :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Poseidon schreef:
    Eh, ik vind het persoonlijk onzinnig want ik heb er niks aan en vind het ook niet echt boeiend. Dus om hier nou een standaard topic van te maken, nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het wel een leuk idee als je één topic maakt en daarin alle weetjes post? :'D En dan bijv. nog een topic met WVJW. Op die manier blijft het ook overzichtelijk (: En dan heb je niet steeds nieuwe topics. Ik vind het trouwens wel interessant altijd om te lezen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voor 1 keer vind ik zo'n dingen wel eens leuk om te horen, maar voor mijn part hoef je niet op regelmatige basis zo'n topic te maken.


    Home is now behind you. The world is ahead!