• ik heb gevraagd of er een slotje op kan

    ik heb problemen met mijn compu en ik kan niet alles via mijn (trage) mobielverbinding doen. sorry iedereen


    DaKrulliCode schreef op 20 okt 2010 - 14:07:

    Toestemming

    Hooi Ayumi,
    je krijg bij deze toestemming om een schrijfwedstrijd te starten!
    Je hebt één week de tijd om een topic te openen.

    - Krull

    Ik heb dus toestemming gekregen om een schrijfwedstrijd te houden. Er mogen 20-30 mensen meedoen, afhankelijk van hoeveel interesse er is. Niet zomaar afhaken. Dit is erg vervelend.
    Ik heb GEEN juryleden meer nodig.

    Opdracht 1:

    schrijf nieuw einde aan een boek/serie. Het kan alles zijn: iets van dat Harry Potter dood gaat ofzo xD
    Schrijf er ook even bij hoe het verhaal origineel gaat.

    Het moet over precies een maand, dus 22 november ingeleverd zijn. Als je echt uitstel nodig hebt, overleg het met mij

    Eisen
    - Het verhaal moet tussen de 500 en 1500 woorden zijn.
    - Het verhaal moet in het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) geschreven zijn.
    - Let op spelfouten, punten, komma's, zinsopbouw etc. Ik zal niet te streng zijn, zal niet letten op typefouten, maar het moet wel goed in elkaar zitten.
    - NIET STELEN.

    Deelnemers:
    1. Grizzly
    2. Lowlands
    3. twiddict
    4. Pepernoot
    5. Silvertress
    6. TCxObsession
    7. Amistad | Ingeleverd |
    8. PsychoBitch
    9. HeyItsMe | Ingeleverd | 7 + 7.5 + 8.5 = 7.7
    10. Sphere
    11. maoam
    12. Pchu
    13. Careless | Ingeleverd |
    14. Adored | Ingeleverd |
    15. ROO
    16. Riavvolgere | Ingeleverd | 9 + 9 + 8 = 8.7
    17. GuitarGs | Ingeleverd | 8.5 + 9 + 8.7 = 8.7
    18. NNailaa
    19. Cuddly | Ingeleverd | 8 + 8.2 + 8.6 = 8.3
    20. eikeldopje | Ingeleverd | 6 + 6.5 + 7 = 6.5
    21. xHappiness
    22. Phone
    23. ShawtyLovee
    24. BieberRAWR
    25. ShinObsessed | Ingeleverd | 8.4 + 8 + 9 = 8.5


    Juryleden:
    x Ik
    x DarkSilence
    x NinjaKnives

    Succes!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 19:46 ]


    If you're going to hell, keep going

    pff dit is echt gewoon gemeen van haar eigenlijk. Is er geen mogelijkheid dat jij de wedstrijd op een of andere manier overneemt, Annemiek? waarschijnlijk niet..


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    PsychoBitch schreef:
    pff dit is echt gewoon gemeen van haar eigenlijk. Is er geen mogelijkheid dat jij de wedstrijd op een of andere manier overneemt, Annemiek? waarschijnlijk niet..


    Volgens mij staat er een regel over dat dat niet mag, dus ik kan er ook niks aan doen:(
    Ik vind het echt vet lullig voor jullie. Ik hoop dat Ayumi in gaat op het bericht van de moderators


    Happy Birthday my Potter!

    misschien willen ze een hele kleine uitzondering maken voor onze situatie, haha ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Als ik voor 1 december nog niks gehoord heb, trek ik me terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    pff ik ben hier echt zo gefrustreerd door hè. Ayumi moet haar verantwoordelijkheid maar gewoon op haar nemen vind ik. En als ik mod zou zijn zou ik er sancties aan vast hangen ;a maar dat ben ik natuurlijk, evil. ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ze is online:O


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, einde. Wedstrijd afgelopen ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg.. you've got to be kidding me! ;l
    hier kan ik dus absoluut, maar dan ook absoluut niet mee lachen!


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    DarkSilence, vraag of jij het kan overnemen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat zou zo goed zijn. Iedereen was super enthousiast over deze wedstrijd en wij zijn allemaal super gemotiveerd. zou zonde zijn dat het moet stoppen..


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    hmm ik stel voor dat iemand van ons een beleefd en vriendelijk mailtje naar een betrokken wedstrijdmod stuurt. en de situatie goed uitlegt en dus vraagt of Annemiek het mag overnemen..


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Hey,

    Ayumi heeft uitgelegd dat ze door slechte verbinding de wedstrijd nu niet meer kan regelen. Alle deelnemers zijn nu erg teleurgesteld. Er is al een paar keer gevraagd of ik de wedstrijd over kan nemen, maar dat mag/kan toch niet? Dat zou best lullig zijn voor de personen die een schrijfwedstrijd willen organiseren. Aan de andere kant hebben natuurlijk wel mensen hun best gedaan op een verhaal en daar hebben ze nu niet veel aan. Ik wil dus wel verzoeken of Iemand (misschien een van de mensen van de wachtlijst) Een nieuw topic opend en daar deze deelnemers en verhalen gebruikt. Het is misschien een beetje onhandig en ik begrijp het ook als het niet zou kunnen.

    Groetjes,
    DarkSilence (namens de deelnemers van de wedstrijd)


    Dit heb ik gestuurd. Hopelijk voor jullie kan de wedstrijd door iemand overgenomen worden;)


    Happy Birthday my Potter!

    laten we hopen! X


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Dit is wel heel jammer voor alle mensen die zo hun best hebben gedaan. Ik vond jullie verhalen ingeval heel mooi!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Stiekem wil ik eigenlijk nog wel mijn cijfer weten van DarkSilence


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you