• oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat voro dingen vind je leuk? Actie?
    Dan raad ik dingen zoals Death Note aan, vind ik wel wat voor jou :Y)
    Elfen Lied is nogal bloederig enzo ;p Maar veel actie :Y)

    En zo'n ding verschilt van prijs.. Voglens mij rond 10 euro.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sommigen kun je voor 2 euro ofzo krijgen, mijn zus had volgens mij 20 boekjes gekocht ergens in Maastricht?


    Me so good.

    Endure schreef:
    Wat voro dingen vind je leuk? Actie?
    Dan raad ik dingen zoals Death Note aan, vind ik wel wat voor jou :Y)
    Elfen Lied is nogal bloederig enzo ;p Maar veel actie :Y)

    En zo'n ding verschilt van prijs.. Voglens mij rond 10 euro.

    Huh, ik dacht dat Death Note enzo van die anime's waren ofzo? Wat vet dat daar ook boekjes van zijn :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, kan ook :Y) Op animefreak.tv kan je zoeken op genre, dan zijn het wel anime's maar van vrijwel elke anime is er ook een manga.
    En ja, ze zijn in NL te verkrijgen. ;p
    En anders via internet en ze zijn ook te lezen op internet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nana. (zo heet die serie)
    Ik lees het zelf niet echt, maar hoor positieve dingen erover en het is de favoriete serie van een van mijn idolen (a).
    Kijk ook eens hier.


    Felix

    Nana is denk niks van haar :P Dénk ik hoor, ik zelf vond de anime wel super.

    En ja Sam, van Death Note zijn er ook 'boekjes', realiseer je wel dat je Manga's van achter naar voor moet lezen en van rechts naar links :Y)
    (Heb thuis Death Note manga) En het is vaak zwartwit..


    Ikzelf kan dan personages niet meer uit elkaar houden, but that's me :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk even op Archonia.
    Je kunt ze ook kopen op conventies of in grote boekwinkels, zoals Selexyz in Groningen.

    CrazyChicken schreef:
    Nana. (zo heet die serie)
    Ik lees het zelf niet echt, maar hoor positieve dingen erover en het is de favoriete serie van een van mijn idolen (a).
    Kijk ook eens hier.


    Aaah, je kan 'm daar lezen O_o Ga ik doen :Y) Dankje voor de link <3

    (man ik spam dit topic vol)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aanraders: Petshop Of Horrors & Loveless
    Kosten: Rond de 10 euro.

    Je kan ze krijgen in Comicasa, Enschede (: Goed zoeken, want het winkeltje is afgelegen..
    En ik heb werkelijk géen idee wat ze kosten + welke leuk zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Endure schreef:
    Nana is denk niks van haar :P Dénk ik hoor, ik zelf vond de anime wel super.

    En ja Sam, van Death Note zijn er ook 'boekjes', realiseer je wel dat je Manga's van achter naar voor moet lezen en van rechts naar links :Y)
    (Heb thuis Death Note manga) En het is vaak zwartwit..


    Ikzelf kan dan personages niet meer uit elkaar houden, but that's me :'D

    Huh, van achter naar voren? Dus je begint op de laatste pagina van het boek, of van het onderste plaatje in de eerste pagina en dan van rechts naar links? (dus zeg maar in jouw afbeelding bij 'Since she knows Kira's identity')

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maryland schreef:
    Je kan ze krijgen in Comicasa, Enschede (: Goed zoeken, want het winkeltje is afgelegen..
    En ik heb werkelijk géen idee wat ze kosten + welke leuk zijn.

    JA! Die zaak! Ik was de naam kwijt :o Een vriend van me zei dat ik daar heen moest. Goh, ik dacht steeds aan Tamagotchi -.-
    Dat was toch in de buurt van Daniel's en die straat die naar de Plus leidt en de oude Action? (Ja, ik moet morgen toch in Enschede zijn).


    No growth of the heart is ever a waste

    Marvel strips zijn ook erg nais.

    Ultimate X-men


    Spiderman Wolverine


    I live for the applause, you will die for it.

    C18 schreef:
    (...)
    JA! Die zaak! Ik was de naam kwijt :o Een vriend van me zei dat ik daar heen moest. Goh, ik dacht steeds aan Tamagotchi -.-
    Dat was toch in de buurt van Daniel's en die straat die naar de Plus leidt en de oude Action? (Ja, ik moet morgen toch in Enschede zijn).

    Braaf!
    Naar de oude Action, en dan richting het station ja (: In de.. zuiderhagen ofzo. Weetikveel (:
    Daar hebben ze hele kasten vol iig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik koop manga's altijd in Rotterdam, maar je hebt verschillende boekenwinkels. Ik adviseer Hetalia, Chibi Vampire of Naruto enzoo. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.