• Heyya!

    Ik heb dit weekend ein-de-lijk een harembroek gekocht en ik ben erg echt mega blij mee! Het zit heerlijk en na een dagje school in deze warmte is het veel lekkerder dan een joggingbroek =3 Voilá een plaatje ervan staat onder de spoiler


    Nou vroeg ik me dus eigenlijk gewoon twee dingen af wat jullie vinden van harembroeken (en zo ja waar heb je hem gekocht =3 ik ben nieuwsgierig hehe =3) ? En zijn jullie ook zo blij met je laatste aankopen? :Y)


    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb ze al jaren en vergeet altijd dat ik ze heb tot het zomer is, haha. Ze zitten inderdaad heerlijk in dit weer, kan niet wachten tot die van mij uit de was is.


    Your make-up is terrible

    Ik vind 'm leuk


    26 - 02 - '16

    Ik vond de eerdere drollenvangers/harembroeken erger om het zo te zeggen. Deze vind ik nog wel kunnen. Maar ik ben er over het algemeen niet zo'n fan van om ze zelf te dragen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind ze niet mooi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind ze leuk, maar het is niet mijn 'stijl'.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er zelf ook eentje, maar die gebruik ik als pyjamabroek. Ik vind het om eerlijk te zijn nogal slordig overkomen als iemand die op straat aanheeft.


    Take risks and conquer your fears.

    Constante schreef:
    Ik vond de eerdere drollenvangers/harembroeken erger om het zo te zeggen. Deze vind ik nog wel kunnen. Maar ik ben er over het algemeen niet zo'n fan van om ze zelf te dragen.


    Haha drollenvangers. x'D

    Persoonlijk vind ik de broeken wel echt leuk, vooral die broeken die bijna helemaal jurk zijn. Ik vraag me alleen af of je niet heel erg gaat zweten tussen je bovenbenen of zo. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:49 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vind ze over het algemeen vreselijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Einmana schreef:
    (...)

    Haha drollenvangers. x'D

    Persoonlijk vind ik de broeken wel echt leuk, vraag me alleen af of je niet heel erg gaat zweten tussen je bovenbenen of zo. (cat)


    Hahaha nee daar heb ik juist geen last van, eerder bij shorts als ik een lange tijd in de zon zit :')


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pelekai schreef:
    Ik vind ze over het algemeen vreselijk.


    Neemt niet weg dat het me zeer comfortabele broeken lijken om in rond te lopen.


    You are beautiful, you are love.

    Corday schreef:
    Ik heb er zelf ook eentje, maar die gebruik ik als pyjamabroek. Ik vind het om eerlijk te zijn nogal slordig overkomen als iemand die op straat aanheeft.


    Ik zou hem ook niet snel naar school aantrekken, maar hoe slordig hij staat hangt af van wat je erbij draagt vind ik


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zoiets lijkt me heerlijk voor een dagje thuis, maar ik zou er nooit mee over straat gaan. Gewoon niet mijn ding.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb er eentje en die draag ik alleen als ik de deur niet uitga. Of alleen de deur uitga om mijn zusje op te halen bij de buren van de overkant :')
    Liever draag ik toch korte broeken omdat ik ze toch leuker vind.


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik heb er eentje en die draag ik alleen als ik de deur niet uitga. Of alleen de deur uitga om mijn zusje op te halen bij de buren van de overkant :')
    Liever draag ik toch korte broeken omdat ik ze toch leuker vind.


    Ik vind harembroeken ook wel vrolijk vaak (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Harembroeken all the way. :'D
    Mijn laatste aankoop was dit jurkje (de paarse strik heb ik alleen vervangen door een dikke zwarte riem, want dat vond ik mooier ^^):



    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 22:53 ]


    | Reality is for people that lack imagination |