• ik ben al tijden op zoek naar een foto van mijn zilveren hangertje. ik dans zelf niet, maar het hangertje betekend heel veel voor mij.
    deze

    hebben jullie ook van die kleine dingen die heel veel voor je betekenen? en wat vinden jullie van het hangertje?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb een heel klein bloot poppetje. Die heb ik ooit gevonden met mijn oppasmoeder. Zij droeg hem altijd bij zich en toen ze overleed kreeg ik hem. Hij doet me denken aan haar.
    Mijn ruitvormige ring. Die ik van mijn moeder heb gekregen. Omdat ik mezelf nooit helemaal ben verloren in de tijd dat ik ziek was.
    Mijn diamanten ring van mijn vader. Die ik heb gekregen om door te zetten en nooit op te geven.
    Mijn grote nepdiamanten rind van mijn ouders. Die staat voor hun huwelijk, en hun grootste geschenk, ik.
    Ik heb verder nog veel andere dingetjes die veel voor me betekenen.
    En dat hangertje vind ik erg mooi.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 11:11 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het een mooi hangertje. Ik heb een kettinkje met een kruisje eraan die heel veel voor me betekent.


    Everything is worse without music.

    Ja, mezelf. En dat hangertje is mooi.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 10:27 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je wist al dat ik je hangertje heeeeel mooi vond!

    Zelf heb ik niet echt iets dat veel voor me betekend, nou, misschien mijn knuffel die ik toen ik geboren was van mijn ouders heb gekregen. ze hadden er 3 gekocht, ik ben er één kwijt geraakt en toen kreeg ik weer één nieuwe.
    ik ben erg gehecht aan die knuffels, al zien ze er nu niet meer zo.. nieuw uit. Het zijn van die paddingtons, als je weet wat ik bedoel. en ik weet niet hoe je dat schrijft, hahaa.(krul)
    Ik noem hem altijd: Ping, dat is zo gekomen omdat ik dat vroeger niet kon uitspreken.
    :9~

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 10:35 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Mijn armbandjes vind ik heel erg belangrijk. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn ring. Die zal ik dragen tot ik trouw, want ik heb hem van mijn moeder gekregen en hij doet me aan haar denken en aan het feit dat ik voorzichtig met en trots op mezelf moet zijn. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb toen ik 8 jaar werd een muziekdoosje gekregen van mijn oma.
    Daar in zitten allemaal van die kleine 'prulletjes' die me doen denken aan mijn familie en de vriendinnen die ik toen had.
    En daar ben ik best wel gehecht aan.


    effort never betrays you

    ik heb een armbandje van mijn oma, daar hangen allemaal nog dingetjes enzo aan van haar tijd, ik ben er echt aan gehecht
    en dat hangertje is mooi :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb 3 hangertjes om mijn nek hangen.
    - Chinese tekens: Lang leven en gezondheid
    - Een kruisje, staat voor mijn geloof.

    Mijn pandora-armband die ik nog maar net heb, maar wel aan het uitbreiden ben.
    Mijn erfstukken die ik al heb of nog zal krijgen. --> Horloge van mijn beppe + broche die ze van mijn pake heeft gekregen tijdens hun verloving.
    2 ringen van mijn moeder.

    Wanneer ik uit huis ben zal ik een tatoeage laten zetten. Deze tatoeage zal mij eraan herinneren dat ik positief moet blijven denken zowel over mijzelf als over anderen.

    En zo zijn er nog wel meer dingen die veel voor me betekenen of voor mij zullen gaan betekenen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    mooi hangertke (:
    hmm... ik ben nog wel redelijk gehecht aan mijn ketting met sleuteltjes =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn zilveren ring, gekregen van mijn moeder, omdat er een speciaal verhaal aan vast zit.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb ooit een zilveren kettinkje met een half hartje van mijn beste vriendin gehad en die heb ik sindsdien nooit meer afgedaan haha :'D Zij heeft uiteraard de andere helft.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.