• CNN BREKEND NIEUWS: Meisjesidool Justin Bieber is niet wie hij lijkt te zijn. In werkelijkheid is de zingende kleuter een kale 51-jarige pedofiel met een masker. Zijn hele carrière had tot doel zo dicht mogelijk in de buurt te komen van kirrende tienermeisjes.

    Bieber werd ontmaskerd tijdens een concert in Louisiana, waar duidelijk te zien was dat hij een masker droeg. Onderzoek wijst uit dat de liedjes van het popidool vol dubbelzinnigheden zitten over het delen van speciale momenten en verboden liefdes. Om extra geloofwaardigheid huurde de nep-Bieber een heroïnehoërtje in om zijn moeder te spelen.

    Hoeveel kinderen het slachtoffer geworden zijn van de nep-Bieber is nog niet duidelijk. De politie heeft de perverseling inmiddels gearresteerd.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rc3jMoFJrBQ


    Shit happens.

    ik heb serieus nog nooit zo hard gelachen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hahahahaaha, heeeeeeeeer-lijk! _O_

    Nou nee hoor .


    Im Beautiful In My Way Cause God Makes No Mistakes Im On The Right Track Baby I Was Born This Way

    Hoe bedoel je geniaal (yeah)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    HAHAHA

    --sterft-

    Ik zij je toch dat hij niet spoorde :''3

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 13:47 ]


    =

    Ik ging helemaal stuk bij dat meisje.. xD
    I HAD TO PEE ALL OVER HIM WHAHAHA...

    You have got to be kidding me.

    -plat-

    wie had dat gedacht xD

    Gheghe, ik ga hier best wel stuk x'D
    De gene die dit bedacht heeft is werkelijk geniaal ^^

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 1:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    cooolxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind deze echt awesome! Eindelijk is hij ontdekt en gestraft! Ik wist dat hij een duister geheim had! Vandaar heeft hij zo'n face! Al dacht ik eerst door de zwitsal ^^.

    Precies:X

    Whahaha!


    Je moet worden wie je bent.

    :Y)

    xOMAHAMALL schreef:
    whahaha,,
    dat geloooof je toch niet he


    Tuurlijk niet


    Shit happens.