• Me moeder heeft comentaar op alles! Echt alles! Zelfs als ik laat maar zeggen iets aardigs/goeds doe.. Ik word hier echt zo sjaggo van.. Dus ik sla zo op de knop van de lift krijg ik een klap voor me kop van me moeder :S(en ook niet zo zachte) .. Dus ik loop gelijk boos naar me kamer komt me pa.. "die kaartjes voor only seven left kan je wel vergeten nu je zo doet." jeesz hier word ik gewoon echt niet goed van!:@


    My heart is yours and so am I

    Dat ken ik. Door ruzie met mijn moeder woon ik nu zelfs tijdelijk bij mijn vader.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Pfff, ik ken het ook. Vooral wanneer mijn moeder een lange dag heeft gehad op het werk en mijn vader ook. Alles wat ik dan doe is niet goed. Bah.


    Everything is worse without music.

    Funeral schreef:
    Dat ken ik. Door ruzie met mijn moeder woon ik nu zelfs tijdelijk bij mijn vader.
    Soms zou ik willen dat ik niet bij me moeder woon.. Maar me ouders wonen nog samen


    My heart is yours and so am I

    Dat ken ik ook, helaas.


    effort never betrays you

    mijn moeder is saggo als ze thuis komt van haar werk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    tel gewoon even tot 10 n_n (of 20.. 100..)
    En zeg sorry tegen je moeder doe ik ook altijd (met tegenzin)
    en de volgende keer iets zachter op de liftknop duwen


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat heeft mijn vader nu ook, want hij zit in veel organisaties en heeft het dus erg druk, want alle datum voor verschillende dingen liggen heel dicht bij elkaar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Podolski schreef:
    (...)Soms zou ik willen dat ik niet bij me moeder woon.. Maar me ouders wonen nog samen

    je weet niet wat je zegt. Het is niet echt iets om te wensen dat je ouders gescheiden zijn >.<

    woow, dat klinkt heel bekend. mijn moeder wil geen kerst meer met mijn vaders familie vieren omdat mijn nichten niet zo leuk tegen haar doen (huil)


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby