• Ik heb een paar vragen aan jullie aan de hand van dit idee:

    Krassen in het hart
    […] lijdt aan een ziekte aan haar hart, en is mogelijk ongeneesbaar. Verschillende chirurgen hebben geprobeerd haar te genezen op verschillende manieren, maar niets lukte. Als dan Dr. Sommers zich over haar ontfermd, kan dit haar laatste kans zijn om te blijven leven. Is Dr. Sommers een wonderdokter?
    […] heeft al jaren een grote crush op een man. Haar collega. Helaas is hij getrouwd en ziet de toekomst er niet rooskleurig uit. Hoewel ze het gevoel heeft dat haar collega, […], haar wel ziet zitten, wordt ze verscheurd door twijfels. Als er op een dag een advertentie door de deur komt met de titel ‘Krassen in het Hart Groep,’ begint ze nieuwsgierig te lezen. Wie weet is het toch niet zo slecht met haar gesteld.


    Is het een leuk idee?
    Namen voor de twee hoofdpersonen + crush?

    Ik wil dit namelijk gaan schrijven, en daarna op Q zetten. Ik wil het eerst gewoon af hebben/bijna af hebben zodat ik het rustig aan kan doen. Maar toch wil ik een beetje de zekerheid hebben of het wel leuk genoeg is. (:
    Thanks!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gewoon doen _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het wel een mooi idee, alleen betwijfel ik of je dit idee wel tot een echt interessant verhaal kan uitwerken? Jou schrijfstijl maakt natuurlijk veel goed, maar dan nog, snap je?
    & Namen.. Ik vind Isabelle en Juliet altijd heel mooi, en voor mannen Christopher -haha!- en Alex.
    Succes schat, maak er wat moois van! (: <3


    Hope goes lost but never dies.

    Het lijkt mij op zich wel interessant, maar je moet denk ik oppassen dat je niet teveel clichés gaat gebruiken. Maar als je daarop let kan het een heel goed verhaal worden. (:


    Am I gay? I am ecstatic!

    Aegis schreef:
    Ik vind het wel een mooi idee, alleen betwijfel ik of je dit idee wel tot een echt interessant verhaal kan uitwerken? Jou schrijfstijl maakt natuurlijk veel goed, maar dan nog, snap je?
    & Namen.. Ik vind Isabelle en Juliet altijd heel mooi, en voor mannen Christopher -haha!- en Alex.
    Succes schat, maak er wat moois van! (: <3

    Ja, het klinkt misschien nu wat saai maar ik weet al hoe ik het ga doen en zo. Ik ben nog nooit zo zeker van m'n zaak geweest.
    EN JA, Christopher is een goeie! Juliet vind ik wel mooi voor persoon2.
    Thanks honeeeeey!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?