• Vaak als ik de reacties op stellingen lees, zie ik hoe oppervlakkig jullie zijn. De bedoeling van die stellingen is dat jullie dieper nadenken, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens. Het is vaak 'mee eens' of 'oneens' omdat mensen het heel oppervlakkig lezen en niet dieper nadenken. Haha, hopelijk begrijpen jullie me.
    En dan nog wat, er wordt veel gezegd dat de stelling dom zijn de laatste tijd, nou, bedenk zelf eens wat.


    Your make-up is terrible

    En met stellingen is het toch ook de bedoeling dat je met elkaar gaat debatteren en dat je meerdere argumenten hebt enzo? Zo'n beeld heb ik eigenlijk altijd gehad van de stelling.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ability schreef:
    Ahum/ Waarom zo een discussie? Iedereen heeft een mening, Assassin vind dat je die mening beter moet uitdrukken in de stellingen. That's it, einde. & Als er mensen zijn die daarmee oneens zijn, dan is dat gewoon zo. Dat is toch hartstikke' normaal? - Sorry dat ik me ermee bemoei.


    We mogen toch zeggen waarom we het er mee oneens zijn, of mag dat nou plots niet meer? 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Washington schreef:
    En met stellingen is het toch ook de bedoeling dat je met elkaar gaat debatteren en dat je meerdere argumenten hebt enzo? Zo'n beeld heb ik eigenlijk altijd gehad van de stelling.


    Ja dat is ook zo =3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo las ik eens: Wie deze stelling bedacht heeft is dom.
    Noouja, waar haalt die het lef vandaan?


    Ja, oké, maar die is dan van mening dat die stelling in het algemeen nergens op slaagt. Want ik ben ook van mening dat er soms stellingen zijn waarvan ik dan denk van: eh, oké, en die stelling slaagt op?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    We mogen toch zeggen waarom we het er mee oneens zijn, of mag dat nou plots niet meer? 8D

    Ja tùùrlijk, maar ik vind stiekem dat jullie elkaar zijn aan het aanvallen, haha.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    (...)
    Ja tùùrlijk, maar ik vind stiekem dat jullie elkaar zijn aan het aanvallen, haha.


    Nou, bij deze mijn excuses, want dat is niet mijn bedoeling. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, oké, maar die is dan van mening dat die stelling in het algemeen nergens op slaagt. Want ik ben ook van mening dat er soms stellingen zijn waarvan ik dan denk van: eh, oké, en die stelling slaagt op?


    Ja, maar dan zeg je het niet zo. Je kan ook, net zoals jij nu doet, zeggen dat je vind dattie een beetje nergens op slaat.


    Your make-up is terrible

    Ability schreef:
    (...)
    Ja tùùrlijk, maar ik vind stiekem dat jullie elkaar zijn aan het aanvallen, haha.


    Haha ik kreeg juist een compliment dat we zo netjes aan het discuseren waren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ik kreeg juist een compliment dat we zo netjes aan het discuseren waren.

    Haha, jullie gebruiken gewoon beschaaft taalgebruik, maar als ik jullie discussie herlees komt het nog steeds aanvallend over. ;d Nou, ik ga mijn mond nu maar houden. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar dan zeg je het niet zo. Je kan ook, net zoals jij nu doet, zeggen dat je vind dattie een beetje nergens op slaat.


    Oké, daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar er zijn nou eenmaal mensen die zeggen hoe ze het denken en het niet wat netter gaan formuleren. Want als ik eerlijk moet zijn, ik denk ook niet in mijn hoofd 'eh, oké, en die stelling slaagt op?' Maar eerder iets van 'wtf voor een shit is da?' Maar dat zou ik nooit zo neerzetten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ik kreeg juist een compliment dat we zo netjes aan het discuseren waren.


    Haha, wij gaan gewoon niet in het dialect en we gebruiken geen scheldwoorden. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gezellig hier, hihi :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind wel dat je gelijk hebt, al kan ik me voorstellen dat je niet altijd zin hebt om een heel verhaal te typen.
    Ik vind het irritant als mensen allemaal de eerste reactie gaan napraten, dan is het toch je eigen mening niet meer?
    Ik geef altijd eerste een antwoord (braaf met argumenten) en dan lees ik een paar pagina's, waarna ik op de rest reageer.


    Alis volat propriis

    ik vind dat je wel gelijk hebt.
    Ik denk dat de stellingen bedoeld zijn om te discussieren, maar doordat iedereen alleen maar eens of oneens neerzet, ga je dat zelf ook doen omdat je niet kan discussieren.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oke. Dan.. ben ik oppervlakkig?
    Maare, ik vind dat nergens op slaan als iemand zoiets zegt 'Oh, dus jij vind dat niks aan, bedenk zelf eens wat jung!'. Ja.. drrrr, ik mag toch wel zeggen wat ik ervan vind. NVM. Ik bedoel, ik zeg altijd 'Tokio Hotel is barslecht', maare, ik kan het niet beter? :') Iets niet mooi vinden is niet synoniem voor 'Ik kan het beter'.
    youknow. enzo. enzeauu.

    schnappie? En soms ligt dat gewoon voor de hand door alleen eens of oneens te zeggen.
    zo, mening gezegt. En niet alleen 'vind ik niet zo' of 'precies!', zo goed? 8D


    I live for the applause, you will die for it.