• Ik ben veel veranderd. Van het vrolijke meisje, ben ik nu het meisje met problemen geworden. Ik haal geen hoge punten meer doordat ik bijna niets meer geef op school. Toch zijn er ook nog betere punten, ik durf nu mooiere kleren te dragen, enzovoort.

    Hoeveel zijn jullie veranderd?
    Staat de topic wel op de juiste plek?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:41 ]


    <3

    Uhm... ik ben de laatste tijd iets meer naar het alternatieve gegaan, dan aan het begin van het jaar. Maar ik ben het afgelopen jaar niet heel erg veranderd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ehmm, nou, ik ben emotioneler, rood haar, bril, lippiercing, 2 helixen.. jah dat zo beetje ? ;d

    en dat allemaal sinds vorrig jaar eind april ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik verander elke dag wel een klein beetje, omdat je elke dag nieuwe dingen leert. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben weer een beetje zoals ik vroeger was, erg spontaan ('; dat was ik in de brugklas namelijk niet meer..
    school gaat nu wel alleen een paar prive probleempjes die ik een half jaar geleden nog niet had.


    Me so good.

    Ik ben meer alternatievere muziek gaan luisteren, en ik ben spontaner (bij jongens)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik dnek eigenlijk wel veel.
    Mijn vriendinnen zeggen dat ik brutaler ben geworden, en ik ben ook echt brutaler geworden.
    Ik geef niet meer echt veel om school en stel het heel vaak uit en weneer het dan moet dan begin ik te stressen. Ik ben ook sneller op mijn teentjes getrapt dan anderen en ben vaker down. Ik was vroeger altid wel gewoon een beetje een vrolijk kind en nu kan je daar niet echt iets van meer terug zien. Op school wor dik ook meer gezien en dan eerst, ik word steeds luidruchtiger vind ik dan. En er komen nu meer problemen waar ik meer verstand van heb en ik neem opeen smeer risico's die ik niet eens hoef te nemen en maak dingen voormezelf moeilijker. Ik kwets nu sneller mensen dan vroeger. En heb sneller haat aan mensen en doe wat ik wil. Ik word nu sneller verliefd en heb sneller een gebroken hart. Ik ben nu wel iets psontaner bij jongens dan vroeger. En ngo veel meer..
    Okeeh ik denk dat ik heeeeeel erg veel ben veranderd in een jaar..:$

    Vengenz schreef:
    Ik verander elke dag wel een klein beetje, omdat je elke dag nieuwe dingen leert. :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haar kort laten knippen, 5 kilo bijgekomen :(, en ik denk veel maar na over dingen en beetje beter geworden in dwarsfluit spelen! Dat is het zo'n beetje denk ik.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben van jong, kinderlijk en onbezonnen naar wat ouder, volwassener en verstandiger gegaan. Ik ben het afgelopen jaar volgens mij aardig wat veranderd :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik hoop dat ik wijzer ben geworden. Maar ik heb waarschijnlijk wat meer lesjes geleerd en misschien meer mijn gevoelens kunnen plaatsen. Kledingstijl is ook veranderd, iets dan. En ik zie alles een beetje mooier nu.


    wth.

    Mijn kleding stijl is nu ook anders, en hier en daar ben ik wel heel grof geworden maar dat komt door me problemen vroeger. Maar nu ben ik terug vrolijk en blij, dusja (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 9:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben eigenlijk vooral socialer geworden en ik durf nu nog meer sneller praatjes te maken met iedereen en ik bouw nu ook veel meer sociale contacten op. Ook ben ik meer mezelf. En ik word spontaner.

    Dus eigenlijk best goede kanten :)

    Wel zijn er een paar dingen vanwaar ik graag wil dat ze verander, maar dat lukt me niet echt...


    Ligt and Darkness are both very different..

    Volwassener geworden. Dat komt voornamelijk door mijn HBO. Ik kreeg al gauw door dat als ik dingen voor mekaar wilde krijgen ik m'n mond open moest trekken. Ook als ik het er ergens niet mee eens was. Zelfverzekerder, harder in een bepaald opzicht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik probeer de dingen van dichter bij te bekijken, dus als ik nu ergens mijn mening over geef is het niet meer roefeldeschoefel zoals vroeger.


    Frankly my dear, I don't give a damn.