• Daar ben ik nou nieuwsgierig naar.
    Beschrijf hem uitvoerig, of nog beter-
    show me a picture! :9~

    De mijne; 1 & 2


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn kamer staat in de stijgers, oké niet echt maar ik ben er mee bezig, dus een foto nu... lijkt me niet zo'n goed idee (:


    Everything is worse without music.

    Geen zin om een foto te maken.
    Muren zijn grijs met een paarse streep in het midden. 1 tafel, 1 bureau met zo'n vakjes kast eraan vast. Een kleine kast, wit bed. uh, posters, DVD-speler, Ps2, breedbeeld TV, stoel van opa. That's it?
    Maar ik ga ze binnenkort rood verven en ik zoek nog een logo ofzoiets om in het midden te maken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn kamer is heel klein omdat dit een tijdelijk kamertje is. Ik ga zometeen naar de zolder toe, en die is echt huge. (':
    Maar mijn kamer is niet echt bijzonder. Gewoon witte muren met veel posters, een bed, een bureau met een computer, een boekenkast en een kaptafel met een TV. En in de vensterbank een radio. (':
    Dat was mijn 5 bij 4m kamertje :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Daar durf ik niet eens een foto van te maken. Misschien als hij wat opgeruimder is. Hij is in ieder geval zó roze dat het pijn doet aan je ogen. En ik heb een hemelbed.


    it's so empty living behind these castle walls

    geen idee hoe mijn kamer er uit ziet ?daar is het te rommelig voorxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn kamer is best ruim, hij heeft rode 2 rode muren en 3 witte muren, verder zijn mijn meubels dus rood wit en ik heb ook wat zwarte meubels, mijn bed is zwart en mijn bureau is zwart ;) Ehm, witte laminaat vloer. Er hangen 2 posters van Harry Potter, 1 van Twilight, 1 van Ruud Feltkamp en 1 van Di-rect. Ik heb een spiegel, tv, dvd speler, radio, bankstel, bed, bureau, bureaustoel, glazenkast met beeldjes erin, klein bijzet kastje, nachtkastje, nachtlampje, schapenvacht kleed xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Witte en lichtgroene muren. En van die rode Hawaiibloemen xp


    Has no one told you she's not breathing?

    Ehm wit met lila. Meer kan ik niet echt zeggen (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zodra mijn bed is opgemaakt zal ik foto's maken (krul)


    -

    Mijn kamer is heel klein


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Als een chaos.


    Your make-up is terrible

    hoe mijn kamer er uit ziet:

    . lang
    . blauwe muren aan de linker kant
    . gele muren aan de rechter kant
    . de hele blauwe muur hangt vol met posters
    . een grote boekenkast
    . een kast voor mijn bad eendjes*
    . een grote tafel.
    . een bed
    . en alles wat er nog verder staat

    * ja ik spaar bad eendjes ik heb er al 63 :P


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    bed, drumstel, raam, muur, posters, altijd wel oude kleren op de grond enzo. :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Als een oude verotte studentenkamer waar net een partyis geweest en behang van de muren af is gescheurt.
    Oké ja ik ben hem aan het opknappen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn kamer is een beetje rechthoekig, ik denk iets van 4 bij 3 meter ofzo? In de hoek tegen het raam staat een hoogslaper, die ik vroeger echt heel mooi vond. Nu is ie een beetje kinderachtig, maarja. Dan heb ik aan de andere kant twee kastjes naast elkaar staan met planken er boven, in de andere hoek staat een grote ingebouwde schuifkast. De muren zijn roze, lichtroze. Er ligt creme kleurige vloerbedekking, en op de binnenkant van mijn deur hangt een poster van Christina Aguilera. (baby)


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.