• Lieve TH-fans,

    Zoals jullie misschien wel weten is Tokio Hotel genomineerd voor de EMA award 'Best World Stage Performance'.
    Tokio Hotel staat momenteel op de tweede plaats, achter 30 Seconds To Mars. 4 november sluit het stemmen al, dus moeten we snel zijn om te zorgen dat ze op de eerste plaats komen!

    Daarom heeft Tokio Hotel Holland, samen met alle andere officiële fanclubs, de volgende actie georganiseerd!

    Als jij op Tokio Hotel stemt EN ze winnen, maak je kans op mooie prijzen, zoals een gesigneerde CD! Daarover lees je hier http://tokiohotelholland.eu/viewtopic.php?f=19&t=6055 meer.

    Start dus hier meteen met stemmen!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Gedaan :)


    I recycle my thoughts.

    Sorry, ga niet stemmen. Ben voor 30STM.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Sorry, ga niet stemmen. Ben voor 30STM.:Y)


    dream, dare, fly!

    Soulsavers schreef:
    Sorry, ga niet stemmen. Ben voor 30STM.:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Soulsavers schreef:
    Sorry, ga niet stemmen. Ben voor 30STM.:Y)


    me 2


    #WWED - What Would Emma Do?

    Soulsavers schreef:
    Sorry, ga niet stemmen. Ben voor 30STM.:Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Sorry, maar ik denk dat het gewoon op alfabet staat en ze staan dus ná 30 second to mars omdat de T en de H eerder is dan de T en de O anders zou Usher ook niet onderaan staan bij Beste Song, Beste Male en Beste Pop! Dit is even om mensen te kalmeren niet om te zeggen dat ze niet moeten stemmen!

    Want mensen bitte STEM! VOTE!

    En je mag elke dag hoogstens 100 keer stemmen! Dus vandaag is Tokio Hotel 55 stemmen rijker (sorry, heb dus 45 keer op Usher gestemd maar kom op voor hem moet ik voor DRIE EMA's stemmen dus...)!
    Maar voor iedereen die alleen TH fan is en niet zoals mij is gewoon 100 keer stemmen xD!

    Stem! Vote! Stem! Vote!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2010 - 22:12 ]


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ik heb al een miljoen keer op 30STM gestemd, en dat blijf ik mooi doen (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben onpartijdig(nerd)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Augustana schreef:
    Ik heb al een miljoen keer op 30STM gestemd, en dat blijf ik mooi doen (nerd)


    Hé, heb je door dat je op de verkeerde stem? :P

    Nee, grapje! Mag best 30STM leuk vinden maar Tokio Hotel IS gewoon da best! xD


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Hebben ze een grote tussenstand?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik stem lekker op niemand. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen idee! MAAR STEM OP TOKIO HOTEL! Stem op Tokio Hotel! Kan vandaag niet meer stemmen :(!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    C0RPSE schreef:
    Ik stem lekker op niemand. (cat)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nikki4ever schreef:
    Geen idee! MAAR STEM OP TOKIO HOTEL! Stem op Tokio Hotel! Kan vandaag niet meer stemmen :(!

    Dude chill, een awardje minder zal geen dood zijn of wel dan. Anyways, ik heb gestemd.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.